ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 26 مهر 1391     |     کد : 44335

فرياد پيروزي در آزادي

تيم ملي با يك پيروزي ارزشمند بر كره‌جنوبي و كــسب سه امتياز شيرين در ورزشگاه آزادي، ميليون‌ها ايراني را در سراسر ايران و جهان به خروش و شادي در آورد تا نيمي از راه حضور در جام‌جهاني 2014 برزيل را رفته باشيم.

تيم ايران با وجود 10 نفره شدن، با گل نكونام صاحب يك پيروزي ارزشمند شد
فرياد پيروزي در آزادي
تيم ملي با يك پيروزي ارزشمند بر كره‌جنوبي و كــسب سه امتياز شيرين در ورزشگاه آزادي، ميليون‌ها ايراني را در سراسر ايران و جهان به خروش و شادي در آورد تا نيمي از راه حضور در جام‌جهاني 2014 برزيل را رفته باشيم.
در اين بازي حساس و پر اضطراب كه در حضور يکصد هزار تماشاگر علاقه‌مند در ورزشگاه آزادي و به قضاوت داور سنگاپوري برگزار شد، شاگردان كارلوس كرش يك بازي حساب شده و منطقي ارائه كردند تا با وجود ده نفره بودن از دقيقه 54 بازي، بردي شيرين و دلچسب را به نام خود بنويسند.

در اين بازي بازيكنان تيم ملي با وجود اين‌كه كره‌اي‌ها را دونده و رو به جلو مي‌ديدند، پس از آن‌كه در نيمه اول از سه حمله خطرناك حريف جان سالم به در بردند، در نيمه دوم و دقيقه 75 بازي با گل كاپيتان جواد نكونام، دروازه كره‌جنوبي را به لرزه درآوردند تا ورزشگاه آزادي با اين گل زيبا به مرز انفجار برسد. اين گل كه از روي يك ضربه ايستگاهي و سانتر حساب شده اشكان دژاگه و فرصت شناسي نكونام به‌دست آمد، در شرايطي معادلات را به سود تيم ايران رقم زد كه با اخراج مسعود شجاعي در دقيقه 54 بازي، تيم ما به هم ريخته بود.

در اين بازي شجاعي كه مي‌توانست يكي از نامزدهاي تعويض تيم ايران باشد، در عرض پنج دقيقه دو كارت زرد گرفت تا با تكل شديد و بي‌مورد خود در ميانه زمين، با چشماني اشکبار زمين بازي را ترك كند و اخراجي كه برنامه‌هاي تعويض كارلوس كرش را به هم زد تــــــا او كه مي‌خواست با فرستادن علي كريمي در نيمه دوم عرصه را بيشتر بر حريف در 20 دقيقه پاياني تنگ كند، تاكتيك بازي خود را تغيير دهد.

حضور حسين ماهيني به جاي محمد نوري و محمدرضا خلعتبري به جاي رضا قوچان‌نژاد كه يكي از بهترين‌‌هاي تيم ايران بودند، انرژي بيشتري به بازي تيم ايــران داد تا با وجود يك بازيكن كمتر، حريف قدرتمند خود را به تسليم وا داشته و با كسب سه امتياز شيرين، هفت امتيازي شده و برابر با تيم كره، رتبه دوم را به خود اختصاص دهد. در دقايق پاياني بازي کارلوس کرش به دليل اعترا​ض به قضاوت داور از کنار زمين اخراج شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 26 مهر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode