ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391     |     کد : 35860

حضور تفنگداران دريايي سپاه در جزاير سه‌گانه ايراني

فرمانده نيروي دريايي سپاه گفت: انواع مختلف سيستم‌هاي تهاجمي و دفاعي از جمله تيپ‌هاي تفنگدار دريايي سپاه پاسداران در جزاير ايراني بخصوص تنب بزرگ و كوچك و ابوموسي مستقر هستند.

فرمانده نيروي دريايي سپاه گفت: انواع مختلف سيستم‌هاي تهاجمي و دفاعي از جمله تيپ‌هاي تفنگدار دريايي سپاه پاسداران در جزاير ايراني بخصوص تنب بزرگ و كوچك و ابوموسي مستقر هستند.
به گزارش فارس، سردار علي فدوي با تاكيد بر حاكميت مطلق جمهوري اسلامي ايران بر جزاير سه‌گانه افزود: به دليل جايگاهي كه اين جزاير هم به لحاظ دفاعي و هم تهاجمي دارد، نيروي دريايي سپاه اجازه ورود هيچ دشمني را به اين جزاير و آب‌هاي سرزميني نخواهد داد و در صورت بروز هرگونه اقدام خصمانه‌اي با پاسخي شديد مواجه خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: جمهوري اسلامي ايران در تمامي جزاير بخصوص 3 جزيره‌اي كه انگليس در سال‌هاي قبل از انقلاب در مورد آنها مناقشه برپا كرد، توجه ويژه‌اي دارد و اين جزاير در مسير عمران و آباداني قرار گرفته و اينك فرصتي است تا شرايط مناسبي براي بازديد مردم از اين نقاط گردشگردي كشورمان فراهم شود.

فرمانده نيروي دريايي سپاه با اشاره به سفر اخير رئيس‌جمهور به جزيره ابوموسي تصريح كرد: اعمال حاكميت جمهوري اسلامي در جزيره ابوموسي مانند اعمال حاكميت در تهران است و سفر رئيس‌جمهور به اين جزيره مثل سفر وي به ساير شهرستان‌هاست.

وي افزود: ما تعدادي مهمان در اين جزيره داريم كه از سال‌هاي قبل نيز بوده‌اند، اما چنانچه مهمان‌ها بخواهند حتي آجري را جابه‌جا كنند، بايد اين كار را طي فرآيند پيچيده‌اي صورت دهند.در همين حال، ولي اسماعيلي، عضو كميسيون شوراها و سياست داخلي مجلس شوراي اسلامي از تهيه طرحي براي تشكيل استان توريستي و فرهنگي خليج‌فارس از سوي برخي نمايندگان خبر داد.


نوشته شده در   پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode