ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 28 دي 1390     |     کد : 31486

تجليل رئيس مجلس از خانواده شهيد احمدي روشن

مراسم بزرگداشت مصطفي احمدي‌روشن و رضا قشقايي كه در حمله تروريستي چهارشنبه گذشته به شهادت رسيدند، صبح ديروز با حضور خانواده اين شهيدان و همچنين برخي از مسوولان كشورمان در مدرسه عالي شهيد مطهري برگزار شد.

مسوولان امنيتي گوشمالي جدي به اسرائيل خواهند داد
تجليل رئيس مجلس از خانواده شهيد احمدي روشن
مراسم بزرگداشت مصطفي احمدي‌روشن و رضا قشقايي كه در حمله تروريستي چهارشنبه گذشته به شهادت رسيدند، صبح ديروز با حضور خانواده اين شهيدان و همچنين برخي از مسوولان كشورمان در مدرسه عالي شهيد مطهري برگزار شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، همزمان با اين مراسم، مجلس بزرگداشتي نيز با حضور نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در تالار آفتاب مجلس برگزار شد.

علي لاريجاني، رئيس مجلس در ديداري كه در حاشيه اين مراسم‌ها با خانواده شهيد احمدي‌روشن داشت، گفت: مسوولان امنيتي كشور گوشمالي جدي به رژيم صهيونيستي خواهند داد. وي با اشاره به وظيفه سنگين مسوولان امنيتي كشور افزود: بايد به سفاكاني كه دزدانه اين گوهرهاي پرارزش را مي‌دزدند پاسخ درخور و محكمي داد. لاريجاني عشق به انقلاب و ادب به رهبري را در خانواده احمدي‌روشن مثال‌زدني خواند و تصريح كرد: احساس شعف مي‌كنم از اين‌كه اين سرزمين و اين انقلاب چنين پدران و مادراني با اين روحيه قوي دارد كه پرورش‌دهندگان گوهرهاي تابناكي هستند كه در عمر كوتاه خود عزتمندي را براي يك ملت به ارمغان مي‌آورند.

نامه به رهبري پاسخي ناقابل به محبت ايشان بود

پدر شهيد مصطفي احمدي‌روشن نيز در حاشيه اين ديدار در گفت‌وگو با واحد مركزي خبر گفت: نامه خانواده شهيد احمدي‌روشن به رهبر معظم انقلاب، پاسخي كوچك به ابراز مهر و محبت ايشان بود و اميدواريم رهبر انقلاب اين نامه را به بزرگواري خود قبول كنند. وي افزود: تشكر ما از همدردي رهبر معظم انقلاب قابل و لايق ايشان نبود و بايد با توجه به حديث شكر مخلوق شكر خالق است به‌گونه‌اي از لطف و مرحمت ايشان قدرداني مي‌كرديم.

خانواده شهيد مصطفي احمدي روشن روز يكشنبه گذشته در نامه‌اي به رهبر انقلاب تاكيد كرده بودند: دشمنان داخلي و خارجي ملت سرافراز ايران اسلامي بدانند كه هر قطره خون مصطفاي عزيز، هزاران جوان غيور و شهادت‌طلب در اقصي نقاط سرزمين‌هاي اسلامي مي‌‌پروراند كه آرامش را از اردوگاه استكبار و نظام سلطه خواهند ربود.

محمدرضا رحيمي، معاون اول رئيس‌جمهور نيز ديروز در حاشيه مراسمي كه در مسجد عالي شهيد مطهري برگزار شد، گفت: رئيس‌جمهور براي حفاظت از دانشمندان هسته‌اي دستورهاي ويژه‌اي داده و اقدامات قابل توجهي در اين خصوص صورت گرفته است. وي افزود: قدرت‌هاي ظالم دنيا و صهيونيست‌ها وقتي نتوانستند با تحريم‌هاي پي در پي مانع رشد ايران شوند به اقداماتي غيرانساني از قبيل ترور رو آوردند كه از اين اقدام هم پشيمان خواهند شد.

رحيمي تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران راهكارهاي مناسبي در خصوص مقابله با اين ترورها پيش‌بيني كرده است.

ساداتي‌نژاد، معاون حقوقي و امور مجلس وزير علوم، تحقيقات و فناوري نيز ديروز گفت: ستاد حفاظت از دانشمندان كشور در وزارت علوم، تحقيقات و فناوري تشكيل مي‌شود.

با ترور دانشمندان، ملت بيدارتر مي‌شود

آيت‌الله امامي كاشاني، امام جمعه موقت تهران نيز گفت: دشمن از ترور دانشمندان ما راه به جايي نمي‌برد و مردم ما بيدارتر مي‌شوند. وي در حاشيه مراسم گراميداشت شهيدان احمدي روشن و قشقايي در جمع خبرنگاران افزود: استقلال كشور ما دشمنان را به هراس انداخته است و آنها نمي‌توانند تحمل كنند دانشمندان اين‌گونه براي ما عزت كسب ‌كنند.


نوشته شده در   چهارشنبه 28 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode