ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 29 آبان 1390     |     کد : 28566

برخورد زنجيره‌اي 52 خودرو در آلمان

پليس آلمان اعلام كرد: بر اثر برخورد 52 خودرو با يكديگر در يكي از اتوبان‌هاي شمال شرقي اين كشور 3 نفر كشته و 35 نفر ديگر مجروح شدند.

پليس آلمان اعلام كرد: بر اثر برخورد 52 خودرو با يكديگر در يكي از اتوبان‌هاي شمال شرقي اين كشور 3 نفر كشته و 35 نفر ديگر مجروح شدند.

به گزارش پليس آلمان، اين سانحه اواخر روز گذشته در يكي از اتوبان‌هاي شهر گروناو در نزديكي مرز هلند اتفاق افتاده است.به گزارش رسانه‌هاي داخلي آلمان، در زمان وقوع حادثه، هوا مه‌آلوده بود؛ اما پليس تاكنون دليل وقوع اين سانحه را به طور دقيق اعلام نكرده است.
به گزارش آسوشيتدپرس، 14 نفر از مجروحان به دليل شدت جراحت به بيمارستان انتقال يافتند و 21 نفر ديگر به صورت سرپايي مداوا شدند.

آتش سوزي نوادا 10 هزار نفر را بي خانمان كرد

حدود 10 هزار نفر در ايالت نوادا در غرب آمريكا به علت آتش‌سوزي در شهر رنوي اين ايالت كه هنوز علت آن مشخص نشده است، خانه‌هايشان را تخليه كردند. مقامات و مطبوعات محلي با اعلام اين مطلب افزودند: 450 مامور آتش‌نشاني براي مهار اين آتش‌سوزي به محل اعزام شده‌اند. براساس اعلام همين منبع از ساكنان مناطقي كه به صورت مستقيم با اين آتش‌سوزي درگير نبودند، درخواست شد تا براي دور ماندن از دود ناشي از اين حادثه در خانه‌هايشان بمانند.

بر اثر اين آتش‌سوزي، منطقه‌اي به وسعت 810 هكتار در جنوب‌غربي شهر رنو با شعله‌هاي آتش محاصره شده است. اين شهر 225 هزار نفر جمعيت دارد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از لس‌آنجلس، شهرداري رنو در پايگاه اينترنتي خود اعلام كرد: در پي اعلام حالت فوق‌العاده در ايالت نوادا در مجموع نه هزار 500 نفر خانه‌هايشان را تخليه كردند و 4 هزار و 100 نفر نيز با مشكل قطع برق مواجه هستند. ماموران آتش‌نشاني اين شهر اعلام كردند گروه‌هاي امداد آتش‌نشاني بدون وقفه در تلاش هستند تا آتش را مهار كنند. روزنامه رنو گازت ژورنال نيز نوشت در حدود 25 خانه بر اثر اين آتش‌سوزي آسيب ديده‌ است./ واحد مركزي خبر


نوشته شده در   يکشنبه 29 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode