ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 9 تير 1403
شنبه 9 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 29 شهريور 1395     |     کد : 173516

انقلابی بودن و انقلابی ماندن از مطالبات اصلی رهبری از مسئولین است

امام جمعه شهرستان جلفا گفت: انقلابی بودن شرایطی دارد که اولین شرط آن تداوم راه امام (ره) است، هرکس از خط امام خارج شود بگوید من انقلابی ام، دروغ گفته است.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،  امام جمعه شهرستان جلفا در جمع نمازگران مسجد جامع این شهر با اشاره به مناسبت های پیش رو، ضمن تبریک ولادت امام هادی و فرارسیدن عید سعید غدیرخم، این عید را از بزرگترین اعیاد مسلمان برشمرد.

حجت‌الاسلام انتظاری بیان کرد: امیرالمومنین علی (ع)، به‌عنوان الگوی جهانی، حکومت عدل الهی را در جامعه آن زمان برپاکرده و به جهانیان شیرینی این حکومت را چشانده است.

وی ادامه داد: بعد از سال های بسیار، مردم ایران با الگوگیری از امیرالمومنین اقدام به برپایی حکومت اسلامی کرده اند که اگر شرارت های نفوذی های داخلی و دشمنان خارجی اجازه بدهد میتوانیم شاهد پیشرفت روزافزون در جمهوری اسلامی باشیم.

خطیب جمعه جلفا با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس در هفته پیشرو اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس جوانان انقلابی و مومن ایران با از خودگذشتی و ایثار در جبهه های حق علیه باطل اجازه ذره ای تجاوز به خاک ایران را به دشمن بعثی ندادند.

وی اضافه کرد: ایرانی که در اوایل انقلاب در حال دفاع بود اکنون با تدابیر مقام معظم رهبری و حمایت مردم و مسئولین به قدرت مطلق در منطقه تبدیل شده و با دور کردن جنگ از مرزهای خود، چسبیده به مرز دشمنان می جنگد.

انتظاری در بخش دیگر سخنان خود با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، بر ارتباط بیشتر والدین با مدیران و معلمان مدارس تاکید کرد و گفت: والدین با پیگیری اوضاع فرزندان خود در مدارس، به تعلیم و تربیت بیشتر و بهتر آن ها  کمک کرده و فرزندان را برای پذیرش مسئولیت در آینده آماده کنند.

امام جمعه شهرستان جلفا در ادامه با بیان مطالبات رهبری از مسئولین، پیگیری این مطالبات را از طرف مردم خواستار شده و عنوان کرد: مردم با پیگیری این مطالبات، اجازه گسترش بازار رشوه گیری و بی عدالتی را در ادارات و جامعه ندهند.

وی یادآور شد: انقلابی بودن و انقلابی ماندن مسئولین از مطالبات اصلی رهبری می باشد و اولین قدم در مسیر انقلابی بودن، تداوم راه امام (ره) است.

انتظاری تصریح کرد: در اوایل انقلاب، عده ای در کنار امام بودند اما اکنون مواضع آن ها ۱۸۰ درجه با مواضع اول انقلاب تفاوت دارد.

وی تاکید کرد: انقلابی بودن شرایطی دارد که اولین شرط آن تداوم راه امام (ره) است، هرکس از خط امام خارج شود بگوید من انقلابی ام، دروغ گفته است، امام استکبار جهانی و در راس آن آمریکا را دشمن بزرگ می دانست و خط امام مبارزه با آمریکا و استکبار است.

امام جمعه جلفا ادامه داد: کسانی که اکنون می‌گویند تا کی با آمریکا جنگ میکنیم، اکنون زمان سازش و مذاکره است، از راه امام خارج شده اند.

وی افزود: همه گرفتاری های دنیای اسلام پای آمریکا است، آمریکا هیج وقت بدطینتی خود را زمین نگذاشته و نمیگذارد، در خط امام بودن پایبندی به ارزش ها را داشته و خسته شدن در آن معنایی ندارد.


نوشته شده در   دوشنبه 29 شهريور 1395  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode