ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 15 بهمن 1396     |     کد : 182329

برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه در دفتر امام جمعه منطقه آزاد ارس جلفا

جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه در دفتر امام جمعه منطقه آزاد ارس جلفا با حضور مسئولین شهرستان جلفا برگزار شد.

جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه در دفتر امام جمعه منطقه آزاد ارس جلفا با حضور مسئولین شهرستان جلفا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه در دفتر امام جمعه منطقه آزاد ارس جلفا با حضور مسئولین شهرستان جلفا برگزار شد.

در این جلسه که حسین زاده کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی جلفا نیز حضور داشت حجت‌الاسلام سالار سنجری امام جمعه منطقه آزاد ارس در جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه گفت: علامه طباطبایی در این خصوص می فرماید شواهد نشان میدهد انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ظهور صغرای حضرت بقیه الله الاعظم و بین الطلوعین حکومت جهانی امام زمان ارواحنا فداه است.

امام جمعه جلفا تاکید کرد: قطعا مشکلاتی وجود دارد و مردم گله مند هستند بخصوص در مسئله مهم اشتغال و اقتصاد اما همه این مشکلات با برنامه ریزی و همت مضاعف مسئولان قابل حل است

حجت‌الاسلام سنجری گفت: در برگزاری مراسم گرامیداشت بعضا در خور شان این ایام قدم برداشته نشده است و گاهی دچار کلیشه شدیم و برای مردم این فضاها باید محسوس شود و باید با عزم راسخ بتوانیم دهه فجری متفاوت را نشان دهیم.

وی خاطر نشان کرد: اسلامیت و جمهوریت دو بال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منبعث از اسلام و قرآن هستند و از طرفی نیز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در قالب ایام فاطمیه نامگذاری شده است محور و اساس جامعه ماست و ایشان اکسیری است که تمام عصارها های انبیا در آن جمع شده است و حقیقت انسانیت در وجود آن حضرت خلاصه شده و فلسفه وجودی ایشان تأسی به الگویی کامل و حقیقی است.


نوشته شده در   يکشنبه 15 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode