ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 29 اسفند 1402
سه شنبه 29 اسفند 1402
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 29 خرداد 1399     |     کد : 192686

برگزاری کنگره ملی تبلیغ در جلفا

کنگره ملی تبلیغ امروز، ۲۷ خردادماه با حضور جمعی از مسئولان استانی در جلفا برگزار شد.

کنگره ملی تبلیغ امروز، ۲۷ خردادماه با حضور جمعی از مسئولان استانی در جلفا برگزار شد.

رسانه‌ها از حرکت جوانگرایی در حوزه مدیریت کشور غفلت نکنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسن شعبانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان امروز، ۲۷ خردادماه در کنگره ملی تبلیغ در جلفا، گفت: از جمله رویکرد‌های سازمان می‌توان به مردمی‌سازی تبلیغ دین، ترویج و تبیین اسلام ناب، جهاد فرهنگی، جوان‌گرایی با توجه به ظرفیت‌های جوانان مؤمن، انقلابی و حزب الهی اشاره کرد.

وی افزود: معاونت راهبری استان‌ها و ارتباطات مبتنی بر سه رکن تأسیس شده که شامل بخش‌های ارتباطات استانی، ملی و نخبگانی است.

حجت‌الاسلام شعبانی ادامه داد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی اگر خواهان این است که در عرصه فرهنگ تصمیم‌گیرنده و تصمیم‌ساز باشد باید با نخبه‌ها ارتباط بیشتری داشته باشد تا از نظرات متخصصان بهره بگیریم و در همین راستا اتاق‌های اندیشه‌ورز تشکیل شده است که در آینده این طرح توسعه می‌یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص قوی شدن در فضای مجازی افزود: محتوای تولیدی در فضای مجازی را با در نظر گرفتن ذائقه مخاطبان منتشر می‌کنیم و در این راه از ظرفیت ادارات شهرستانی استفاده می‌کنیم، هم‌اکنون ۲۱ صفحه فعال اینستاگرام داریم که به تولید محتوا و نشر آن می‌پردازند.

حجت‌الاسلام شعبانی گفت: از رسانه‌ها درخواست جدی داریم که از حرکت جوانگرایی در حوزه مدیریت کشور به‌ویژه مدیریت فرهنگی کشور، غفلت نکنند و بخش قابل توجهی از وقت و انرژی خود را به این موضوع معطوف کنند و دوربین و قلم رسانه‌ها بر طرح جدی رهبر معظم انقلاب برای گام دوم انقلاب مبتنی بر دو کلمه جوانگرایی و جهادگرایی به کار گرفته شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 29 خرداد 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode