ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 دي 1396     |     کد : 181902

در خطبه های نماز جمعه جلفا مطرح شد؛

مردم پرچمدار انقلاب اسلامی هستند/ اشرافی گری نتیجه خودخواهی است

حجت الاسلام سالار سنجری در خطبه های نماز جمعه جلفا با بیان اینکه دعوت به تقوا باید با محوریت تقوای الهی در رفتار های فردی و اجتماعی صورت پذیرد اظهار داشت : تقوا یعنی از خود خواهی چه در شئونات فردی و چه در شئونات اجتماعی و سیاسی دوری کنیم .

حجت الاسلام سالار سنجری در خطبه های نماز جمعه جلفا با بیان اینکه دعوت به تقوا باید با محوریت تقوای الهی در رفتار های فردی و اجتماعی صورت پذیرد اظهار داشت : تقوا یعنی از خود خواهی چه در شئونات فردی و چه در شئونات اجتماعی و سیاسی دوری کنیم .

وی با اشاره به خود خواهی و منیت ها در جامعه خاطر نشان کرد : انسان خود خواه یعنی انسانی فرعون صفت چرا که خودخواهی بستری برای فرعونیت است، چون به من و تعلقات من متوجه شده است .

وی همچنین تکبر و اشرافیگری را نتیجه خودخواهی دانست و افزود : امام علی (ع) بالاترین تکبر و اشرافیگری را خود رایی می دانستند و اینکه بگوییم آنچه که من میفهمم درست است یعنی خود رایی و خود خواهی اما در حالت عرفا بسیار مشاهده می شود که با منیت مقابله می کردند و به مقاماتی هم نائل می شدند .

خطیب نماز جمعه جلفا به پیام مهم حضور حماسی مردم در خاموشی فتنه اغتشاش گران اشاره کرد و افزود : از اولین روز انقلاب اسلامی تا به امروز پرچم جمهوری اسلامی ایران بر دوش مردم است و مردم  پرچمدار و علمدار انقلاب اسلامی هستند و هیچ وقت در حمایت از انقلاب و نظام و ولایت فقیه کم نگذاشته اند .

محکومیت آشوب و فتنه های لندنی و صهیونیستی هفته گذشته

حجت الاسلام سنجری تاکید کرد : در طول این چهار دهه  ای که سپری شده همین حضور مردم در ایام مختلف رفراندوم های حقیقی و اصلی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و هست و مورد تایید و تاکید مردم قرار گرفته اند .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : بنده از همه مردم ایران، مردم خوب استان آذربایجان شرقی و به طور خاصه از مرز نشینان غیور و عزیز جلفا تشکر ویژه میکنم که با حضور خود در صفرترین نقطه مرزی جمهوری اسلامی ایران نمایشی از غیرت و عزت را ارائه کردند و باید بدانیم و بدانند که حضور یک نفر از شهروندان جلفا در مراسمات دینی و ملی و مذهبی به اندازه حضور صد نفر در نقاط دیگر ارزشمند است، همانطور که حضور ۵۰ نفر در نماز جمعه جلفا به اندازه ۵۰۰ نفر در مناطق دیگری ارزشمند است و لازم است مسئولین این مردم جلفا و حاشیه رود ارس را ببنید

امام جمعه جلفا ضمن محکومیت آشوب و فتنه های لندنی و صهیونیستی هفته گذشته گفت : همیشه این تحرکات موجب شادی دشمنان شده است و همواره آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود خوشحال شده اند همانطوری که محمد بن سلمان وزیر دفاع عربستان گفت همانطور که وعده داده بودم آتش را به داخل ایران کشاندم و الان راحت می رود به اسب سواری!

انتقاد از واردات بی رویه به کشور از کشورهای اروپایی

وی تاکید کرد : مقام معظم رهبری اشاره ای کردند به درمان " زخم های مردم " و وقتی نمک بر روی زخم های مردم می نشیند باید زخم را درمان کرد، و این زخم همان بیکاری است، همان رافت و تبعیض است، زخم رفاه زدگی و عافیت طلبی مسئولین زخم اشرافی گری است .

حجت الاسلام سنجری ضمن انتقاد از واردات بی رویه از کشورهای اروپایی گفت : با توجه به آمارهایی ارائه شده در ۹ ماهه نخست سال جاری افزایش چشمگیر واردات ایران از کشورهای اروپایی همچون انگلستان، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا کمر تولید داخلی را می شکند .

وی در خصوص افزایش عوارض خروج از کشور گفت : مسئولین در خصوص افزایش عوارض خروج از کشور برای مرز نشینان بلاخص مرز نشینان حاشیه رود ارس تبصره ای لحاظ کنند همانطور که در بعضی موارد لحاظ هایی شده است.


نوشته شده در   جمعه 22 دي 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode