ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 10 تير 1403
يکشنبه 10 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 19 خرداد 1395     |     کد : 171686

استکبار ستیزی از شاخصه های اصلی امام خمینی (ره) بود

حجت‌الاسلام میرمحمدی در مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) گفت:استکبار ستیزی از شاخصه های اصلی امام خمینی (ره) بود.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام میر محمدی در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در مصلی وحدت هادیشهر برگزار شد، ضمن تقدیر از حرکت اتحاد آفرین هیات های عزاداری هادیشهر شمالی و جنوبی در برگزاری مراسم سوگواری مشترک در سالگرد ارتحال امام (ره)، آن را موهبت الهی و از برکات انقلاب اسلامی و نفوذ معنوی امام (ره) و مقام معظم رهبری دانسته و با اشاره به نقش جایگاه ولایت فقیه در تضمین امنیت پایدار جامعه اسلامی گفت: دشمنان انقلاب چنین گمان میکردند که با فوت امام (ره) کار انقلاب دیگر تمام میشود اما در کمال ناباوری دیدند که هنوز پیکر مطهر امام (ره) تشییع نشده بود که مجلس خبرگان در یک تصمیم و تصویب بجا حضرت آیت الله خامنه‌ای را به‌عنوان رهبر جدید انقلاب معرفی کردند.

وی افزود: با این تصمیم تمامی تحلیل ها و نقشه های دشمن نقش بر آب شد و بدون تزلزل ثبات جامعه اسلامی، آیت الله خامنه‌ای، رهبری انقلاب را در دست گرفتند و این از نقاط قوت فقه سیاسی شیعه است.

حجت‌الاسلام میر محمدی شخصیت استکبار ستیزی امام خمینی(ره) را از شاخصه های اصلی ایشان عنوان کرده و افزود: قاطعیت و صراحت امام (ره) در مقابله با مستکبران جهان حرکتی را پایه گذاری کرد که الآن دامنه آن را در بسیاری از کشورها از جمله خاورمیانه (غرب آسیا) به وضوح مشاهده میکنیم که تمام مظلومان با تمسک به راه و پیام امام راحل فریاد عدالت خواهی سر داده اند.

میرمحمدی ادامه داد: فریاد عدالت خواهی جهانی با الهام راه و پیام امام نشانگر این است که امام (ره) فقط به ملت ایران تعلق ندارند بلکه رهبر تمام مظلومان جهان می باشند.

سخنران مراسم در پایان حاکمیت ولایت فقیه را مایه مباهات امت اسلامی دانسته و با تجلیل از قوای نظامی و انتظامی در حفظ امنیت کشور، آنان را سرباز واقعی ولایت خوانده و وظیفه آنها را در شرایط کنونی بسیار حیاتی و حساس عنوان کردند.

گفتنی است در این مراسم که با حضور آحاد مردم، جمعی از مسئولین شهرستانی و فرماندهان و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد، شرکت کنندگان با نوحه خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به سوگواری و سینه زنی پرداختند.


نوشته شده در   چهارشنبه 19 خرداد 1395  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode