ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 10 تير 1403
يکشنبه 10 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 19 خرداد 1395     |     کد : 171679

فرمانده سپاه عاشورا: هدف آمریکا از مذاکره با ایران، نفوذ است

فرمانده سپاه عاشورا در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه جلفاگفت: هدف آمریکا از مذاکره با ایران، نفوذ است



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه عاشورا در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه جلفا با اشاره به تلاش استکبار برای شکست انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به دلیل داشتن ماهیت استکبار ستیزی و ظلم ستیزی دشمنان زیادی داشته که همیشه در تلاش بوده اند این انقلاب را شکست دهند و هم اکنون نیز این دشمنی ها شدت بیشتری گرفته است.
غلام عسگر کریمیان افزود: در اولین روز های انقلاب از سال ۱۳۴۲، که امام خمینی پایه های انقلاب را بنیان نهاد، رژیم شاهنشاهی با حمایت استکبار جهانی درصدد شکست این انقلاب بود، ولی انقلاب به رهبری امام (ره) و وحدت مردم به پیروزی رسید.
وی با بیان تلاش های دشمن برای شکست انقلاب، ادامه داد: اولین برنامه دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تجزیه آن با اسم رمز هویت ها بود تا از حرکت انقلاب جلوگیری کنند.
فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: دومین گام دشمن برای بازداشتن انقلاب از حرکت، ایجاد انحراف در انقلاب توسط گروهک های منافق بود که با هوشیاری امام راحل و مردم با شکست روبرو شدند.
وی بیان کرد: بعد از شکست پروژه های دشمن برای شکست انقلاب، بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران بحث صدور انقلاب را مطرح کرد که دشمن برای کنترل و مهار انقلاب جنگ هشت سال علیه ایران اسلامی به راه انداخت.
کریمیان افزود: برخلاف تصور دشمن جنگ تحمیلی نه تنها باعث مهار انقلاب نشد بلکه به گفته امام خمینی شکست دو ابرقدرت شرق و غرب در این جنگ به صدور انقلاب سرعت بخشید.
وی عنوان کرد: دشمن بعد از شکست در جنگ سخت به جنگ نرم روی آورد، جنگی که با استفاده از تمام ابزار ها و ظرفیت های رسانه ای، با هدف تغییر در رفتارها و باورهای مردم آغاز شد.
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه در جنگ نرم بخاطر غفلت ها، آسیب هایی هم دیدیم، افزود: رهبر معظم انقلاب از اوایل دهه ۷۰، از کلماتی همچون تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتو فرهنگی و قتل عام فرهنگی صحبت کردند ولی بعضی ها و حتی مسئولین نهاد های فرهنگی این حرف ها را توهم تعریف کردند و با غفلت خود باعث بروز آسیب هایی شدند.
وی در ادامه به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: فتنه ۸۸ و کودتای مخملی دشمن حاصل دو دهه تلاش دشمن در عرصه جنگ نرم بود که با شجاعت رهبری و بصیرت مردم این نقشه دشمن نیز نقش بر آب شد.
غلام عسگر کریمیان اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا بعد از شکست در فتنه ۸۸، به اندیشمندان غربی و آمریکایی دستور میدهد تا نظریه حمله نظامی به جمهوری اسلامی را بررسی کنند که بعد از ۳ سال تحقیق و تفحص در گزارشی که به اوباما میدهند این نظریه را به دلیل قدرت نظامی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران مردود اعلام میکنند.
وی تصریح کرد: در این گزارش تشدید تحریمها و تحرک دیپلماتیک به جای حمله نظامی به‌عنوان عوامل بازدارنده ایران پیشنهاد شده بود و همانطوری که دیدیم پس از شکست دشمن در بحث شکست تحریمها به مذاکرات و جنگ دیپلماتیک روی آوردند.
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه آمریکا با حیله و نیرنگ و با هدف نفوذ پای میز مذاکره با ایران نشست، عنوان کرد: آمریکا برای نفوذ چشم امید با جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری داشت که با هوشیاری مردم و رهبری های حکیمانه امام خامنه‌ای در این پروژه هم ناکام ماند.
وی ادامه داد: امروز هدف دشمن از نفوذ تغییر در نگرش ها و استحاله نظام از درون می باشد و جهت جلوگیری از این امر باید به دو شاخص ویژه تقویت تسلیحاتی جمهوری اسلامی و جهاد اکبر که همان عدم تبعیت از آمریکا و دشمنان می باشد توجه کرد.
کریمیان افزود: مسئله هسته ای و حقوق بشر بهانه ای است برای وابسته کردن ایران که در این مورد دشمنان باید بدانند انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا و شعار هیهات من الذله بوده و به هیچ وجهه در مقابل ظالم تسلیم نخواهد شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 19 خرداد 1395  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode