ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 10 تير 1403
يکشنبه 10 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 26 بهمن 1394     |     کد : 169271

استقلال سیاسی کشور مرهون انقلاب اسلامی در سایه رهبر و حضور هوشنمدانه مردم است

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس گفت: استقلال سیاسی کشور مرهون انقلاب اسلامی در سایه رهبر و حضور هوشنمدانه مردم است.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان جلفا با حضور هزاران نفر از مردم شهید پرور و انقلابی برگزار شد.
راهپیمایی امسال همچون سال های قبل با حضور اقشار مختلف جامعه روحانیون، دانش آموزان، فرهنگیان، مدیران و مسؤلان، تجار و بازاریان، از فلکه مرزداران شهید تا مقابل مسجد امام زمان (عج) جلفا برگزار شد.
ابراهیم باقرزاده معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس در جمع راهپیمایان سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی گفت: استقلال سیاسی کشور و کسب موفیت های ارزشمند در سایه رهبری های مدبرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و حضور هوشمندانه مردم در صحنه ها اتفاق افتاده است.
وی افزود: این موفقیت ها در حالی به دست آمده است که کشور با ظالمانه ترین تحریم های بین المللی و فشارهای سیاسی و اقتصادی مواجه بوده است و هرگزاین فشارها و توطئه ها خللی در اراده ملت مسلمان و انقلابی ایران به وجود نیاورده و نظام اسلامی همچنان در سایه رهبری های خردمندانه رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت به سوی اهداف متعالی انقلاب اسلامی پیش می رود.
باقرزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مردم را به شرکت هوشمندانه در انتخابات فراخواند.
وی توجه به انتخاب اصلح را یادآور شد و گفت:مردم با حضور آگاهانه در سر صندوق های رای و با بررسی افراد تایید شده به بهترین فرد که دارای شاخصه های تقوی، تخصص باشند، رای دهند.

این مراسم باشکوه با قرائت قطعنامه و همراهی مردم شهیدپرور شهر مرزی جلفا برگزار شد.


نوشته شده در   دوشنبه 26 بهمن 1394  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode