ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 11 تير 1403
دوشنبه 11 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 10 آبان 1394     |     کد : 166724

امام جمعه شهرستان جلفا: ۱۳ آبان ماه یکی از بزرگترین نمادین مرگ بر آمریکاست

امام جمعه شهرستان جلفا در خطبه های نماز جمعه گفت: ۱۳ آبان ماه یکی از بزرگترین نمادین مرگ بر آمریکاست


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام انتظاری  ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه عبادی، سیاسی جمعه شهرستان مرزی جلفا که در مصلی وحدت این شهر برگزار شد با اشاره به بحث حیا در خانواده و جامعه اسلامی، اظهار داشتند: هر شری پیدا شود نشانگر نبود حیاست و داشتن حیا موجب خیر و برکت و رحمت الهی گردیده وانسان را به خدای متعال نزدیک کرده و موجب یکی از فرشتگان خداوند باشد.

وی افزود: ریشه همه ی دروغ؛ غیبت، تهمت و...  عدم حیا می باشد، خانواده ای که از نظر عفت بالاتر است باید از ارزش حیا هم برخوردار باشد زیرا ارزش حیا از عفت هم بالاتر است.  

امام جمعه شهرستان جلفا، با اشاره به ضرورت اجرای سیاست های پدافند غیر عامل افزودند: ۸ آبان ماه روز پدافند غیر عامل: یعنی دشمن از راه های دیگری برای جنگ نرم ورود پیدا کرده و باید مملکت، دولت، نهاد، جوان و نوجوان در مقابل شیطنت های دشمنان این نظام جمهوری اسلامی و مشکلات چاره اندیشی کنند تا همیشه مثل گذشته پیروز باشیم و ما کسانی نیستیم که از جنگ بترسیم و زیر ظلم و ذلت هرگز نمی رویم. 

وی در ادامه با اشاره به روز ۱۳ آبان ماه به‌عنوان روز بسیج دانش آموزی  افزودند: حماسه ۱۳ آبان ماه  یادآور سه رویداد بزرگ در تاریخ کشور اسلامی  ایران است که شامل تبعید امام خمینی(ره) در سال ۱۳۴۳ به دستور آمریکا و  توسط شاه به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۷ جلوی در دانشگاه تهران و تصرف لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ بود.

ایشان افزودند: الگوی ما آن طفل ۱۳ ساله است و ۱۳ آبان ماه یکی از بزرگترین نمادین مرگ بر آمریکاست و این روز را همه دانش آموزان، جوانان و نوجوانان گرامی می شمارند و با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه نشان خواهند داد که ادامه دهنده راه شهدا همچون شهید محمد حسین فهمیده هستند.


نوشته شده در   يکشنبه 10 آبان 1394  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode