ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 11 تير 1403
دوشنبه 11 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 25 بهمن 1393     |     کد : 160344

حضور پر شکوه مردم هادیشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۳

مردم هادیشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۳حضوری پر شکوه داشتند.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، مردم هادیشهر در ساعات نخستین این روز از میادین شمال و جنوب هادیشهر به سمت میدان شهرداری راهپیمایی کرده و پس از تجمع در این میدان به استماع  سخنان سخنران مراسم پرداختند امام جمعه شهرستان جلفا در این مراسم  انقلاب اسلامی را ثمره عید غدیر خم و ثمره عاشورا برشمرد و افزود عزت امروز کشور مدیون انقلاب اسلامی است  که ریشه درعید غدیر و عاشورا دارد.

حجت‌الاسلام انتظاری امام جمعه شهرستان جلفا با اشاره سخنان دانشمند مصری که گفته بود ثمره انقلاب اسلامی در ایران عزت و سربلندی و ثمره پیمان کمپ دیوید برای مصر ذلت و سرافکندی است گفت: پیشرفت امروز ملت ایران در علم و صنعت و عرصه فضا و فناوری موشکی را ثمره استقلال ملی است که در اثر بصیرت مردم ایران و رهنمودهای  امام  راحل و رهبر معظم انقلاب  به وجود آمده است.

امام جمعه جلفا با اشاره به سرنوشت  انقلاب های منطقه  افزود بیداری اسلامی منهای ولایت محکوم به شکست است و این همان چیزی است که در برخی کشورها شاهد آن بودیم. وی اظهار داشت رمز ماندگاری انقلاب لبیک گویی به فرمان ولایت از طرف ملت بصیر ایران اسلامی بود و این همان چیزی است که در مقاطع مختلف حیات سی و شش ساله انقلاب شاهد آن بوده و هستیم.

وی تصریح کرد با وجود پیشرفت های کشور در عرصه های علمی، پزشکی، نظامی و افتصادی که در سایه تلاش ملت بزرگ ایران و رهنمودهای رهبرانقلاب حاصل شده است حرکت ملت توقف ناشدنی است و قطار انقلاب به حرکت پرشتاب خود تا حصول اهداف عالیه نظام اسلامی به حرکت خود ادامه خواهد داد.

امام جمعه جلفا خاطرنشان کرد دنیای نوین در اختیار ملت ایران است و اقدامات دنیای استکبار در رواج ایران هراسی به دلیل بیداری ملت ها راه به جایی نخواهد برد و امروزه ملت ها  با تاسی به شعار محوری  انقلاب که نه شرقی و نه غربی ” است انقلاب اسلامی را به‌عنوان نسخه نجات بخش به‌عنوان الگو در جهان مطرح است.

وی  افزود: کینه آمریکا به دلیل جنایت های بیشمار در مورد بشریت و همچنین ملت ایران از دل ملت ما نخواهد رفت و دلیل اختلاف ملت ایران با آمریکا داشتن و یا نداشتن انرژی هسته ای نیست، که پایه و اساس  این اختلاف در ظلم  و روحیه استکباری دولت مردان آمریکایی است و تا این رویه اصلاح نشود  هیچ تغییری در سیاست های ملت ما در ضدیت با آمریکا صورت نخواهد گرفت.


نوشته شده در   شنبه 25 بهمن 1393  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode