ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 11 تير 1403
دوشنبه 11 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 25 بهمن 1393     |     کد : 160340

سخنرانی سرپرست تبلیغات اسلامی جلفا در بین راهپیمایان روستای ایری بخش سیه رود

سرپرست تبلیغات اسلامی جلفا در بین راهپیمایان روستای ایری بخش سیه رود سخنرانی کرد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمدی سرپرست تبلیغات اسلامی جلفا با اشاره به حضور گسترده و یکپارچه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:‌ این انقلاب از دل مردم برآمده و همچنان متکی به نیروهای مردمی است و حضور پرشور مردم نشان از وحدت و یکپارچگی ملت ایران است.

حجت‌الاسلام سید محمدی تصریح کرد: این حضور گسترده مردم در مراسم باشکوه ۲۲ بهمن نشان می دهد که هیچ قدرتی نمی تواند مردم ایران اسلامی را از راهشان باز دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ملت ایران با اطاعت از رهبری و اتحاد و همدلی مسئولان نظام و با توکل به خدای منان نشان داده تا آخر در پای حفظ و حراست از ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی مصمم و استوار ایستاده است.

حجت‌الاسلام سید محمدی تأکید کرد: مسلماً حضور مردم در راهپیمایی امروز پیام شفافی به مستکبران و دشمنان داخلی و خارجی بود، دشمنان امروز باید صدای ملت ایران را بشنوند و دست از زورگویی برداند، بدانند که ملت تا آخر ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت های امروز مدیون خون شهداء و انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) است، گفت: امروز به برکت حضور شما مردم در عرصه های مختلف و در سایه پیروی از ولایت و اتحاد در عرصه های مختلف علمی، فن آوری و تکنولوژی به خودکفایی رسیده ایم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری و همه ملت ایران از توافق در مسئله هسته ای حمایت می‌کنند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای و ملت ایران در مذاکرات تأکید بر حفظ حقوق ملت ایران دارند و توافقی قابل قبول است که همراه با عزت مندی و حفظ تمامی حقوق ملت شریف ایران باشد و برخی از مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع کند.

وی در پایان تأکید کرد: به همه دنیا اثبات شده که مردم ایران گوش به فرمان ولایت از عزت و اقتدار ایران و همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد.


نوشته شده در   شنبه 25 بهمن 1393  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode