ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 11 تير 1403
دوشنبه 11 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 11 بهمن 1393     |     کد : 159891

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان جلفا

جلسه شورای اداری شهرستان جلفا برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، جلسه شورای اداری شهرستان جلفا با حضور حجت‌الاسلام انتظاری امام جمعه شهرستان، آقای محمودی فرماندار، حجت‌الاسلام سید محمدی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی و سایر اعضاء با موضوع برنامه های دهه فجر در محل فرمانداری جلفا برگزار گردید.

در این جلسه حجت‌الاسلام انتظاری ضمن تبریک دهه فجر و توصیه به مسئولین برای خدمت به مردم بر پاسداشت حرمت انقلاب و فرهنگ اسلام تاکید کرده و اظهار کرد: دهه فجر سند افتخار ملت ایران و فرصت مناسبی برای نشان دادن چهره انقلاب اسلامی به جهانیان است و باید بیش از همه برای جوانان و نوجوانان در راستای بصیرت افزایی آنان تبیین و شفاف سازی شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان است، افزود: اسلامی بودن، اتکا به پشتوانه قوی مردمی، عدم وابستگی به قدرت های استکباری، رهبری همه جانبه امام راحل و مقام معظم رهبری و پافشاری بر اهداف و آرمان های اسلامی – انقلابی از مهمترین این ویژگی ها است.
آقای محمودی نیز در این جلسه ضمن تشریح برنامه های دهه فجر و دعوت از مسئولین برای شرکت در آنها، گفت: همزمان با سی و ششمین فجر انقلاب اسلامی ۲۳ پروژه با اعتبار ۱۷۲ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.  
حجت‌الاسلام سید محمدی نیز ضمن تبریک دهه فجر و تاکید بر مغتنم شمردن خدمت به مردم برای مسئولین گفت: این خدمت به منزله شکر نعمت حاکمیت اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) است.

حجت‌الاسلام سید محمدی دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، به صدا در آوردن زنگ انقلاب در تمامی مدارس، برگزاری نمایشگاه، برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری مراسمات بزرگداشت انقلاب در مساجد روستاهای تابعه و یادواره های شهدا را از مهمترین برنامه های دهه فجر در شهرستان جلفا عنوان کرد.

 


نوشته شده در   شنبه 11 بهمن 1393  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode