ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 12 تير 1403
سه شنبه 12 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 تير 1393     |     کد : 152821

هدف داعش ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام انتظاری در نماز جمعه جلفا:هدف داعش ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی است.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذزبایجان شرقی،حجت‌الاسلام والمسلمین علی انتظاری در خطبه های نماز جمعه جلفا،با اشاره به فعالیت گروهک تروریستی داعش و سایر گروهک های تروریستی گفت: وجود چنین گروهک های دست پرورده غرب و رژیم صهیونیستی نمی تواند اتحاد مسلمانان را خدشه دار کند ومسلمانان نخواهند گذاشت آنها آزادانه به کشتارشیعیان ادامه دهند.
 
وی اظهار کرد: دشمنان اسلام و گروهک تروریستی داعش سعی داشتند این جنگ را به نوعی اختلاف بین شیعه و سنی جلوه دهند، اما با حکم جهاد مرجعیت دینی وحضور برادران شیعه و سنی در کنار هم برای مقابله با این گروهک تروریستی موجب شکست توطئه غرب و رژیم صهیونیستی شد.
 
امام جمعه جلفا با اشاره به وجود ولایت در جامعه اسلامی ادامه داد: اگرسایه ولایت بر سر مسلمانان باشد و آنها از وی اطاعت و پیروی کنند هیچ قدرتی نمی تواند جلوی آنها بایستد.
 
وی افزود: اگر ولایت نباشد اعمال انسان نیز ارزشی ندارد زیرا سرپیچی از اوامر ولایت یعنی همدستی و همنشینی با شیطان است.
 
حجت‌الاسلام انتظاری با اشاره به ۲۴ خرداد سالروز حماسه مردم ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: اقدام آقای روحانی در این روز برای دعوت از رقبای خود در این انتخابات نشان داد که انتخابات در نظام اسلامی اقدامی در راستای حفظ وحدت است.
 
وی افزود: این حرکت نشان داد که این افراد در سال گذشته با هم رقابت داشتند، اما بعد از انتخابات با صمیمت و مهربانی با هم همگام، متحد هستند تا اهداف نظام جمهوری اسلامی را در راستای خدمت به اسلام و مردم به پیش ببرند.
امام جمعه جلفا با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه و تقدیر از تلاش ها وازحمات قضات و دست اندرکاران مجموعه قضایی این شهرستان که نقش مهم وتأثیرگذاری در حفظ نظم و آرامش دارند، یادآوری کرد: در جامعه اسلامی تعداد پرونده های قضایی باید پایین باشد و برای این منظور فرهنگ سازی مناسب لازم است.
 
وی همچنین با تبریک فرا رسیدن سالروز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و روز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل گفت: امام (ره) در راستای ایجاد نظم درخصوص تبلیغ دینی دستور تأسیس این سازمان را صادر کرد.
 
حجت‌الاسلام علی انتظاری اظهار کرد: موضوع تبلیغ برای هر مکتب در طول تاریخ از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده و اکنون تمام مبلغان باید در راستای تبلیغ و ترویج اصول ومبانی مکتب اسلامی سعی و اهتمام کنند.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان و آغاز دهه مساجد، غبارروبی وبرگزاری برنامه‏‎های متنوع در مساجد را از جمله عوامل تقویت ارتباط خانواده‎ها و جذب جوانان به مساجد دانست و مسجد را سنگری در برابر هجمه‎های فرهنگی دشمنان عنوان کرد.

وی در پایان به سالروز شهادت شهید چمران و خدمات آن بزرگ‎مرد انقلابی به اسلام اشاره کرد و خواستار گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید دلاور شد.

لازم به ذکر می باشد که کارمندان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا و تشکل های مردمی به همراه خانواده هایشان به روال هر هفته در نماز جمعه شرکت داشتند.


نوشته شده در   يکشنبه 1 تير 1393  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode