ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 17 خرداد 1393     |     کد : 152305

جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در جلفا


ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر جلفا تشکیل جلسه داد



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،حجت‌الاسلام علی انتظاری امام جمعه جلفا در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر جلفا، قیام امام حسین (ع)، انقلاب اسلامی ایران و قیامهای مردمی اخیر در کشورهای مختلف را از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر با همکاری جمع برشمرد.

وی در بحث امربه معروف ونهی از منکر گفت: امر به معرف و نهی از منکر را باید از خودمان شروع کنیم تا بتوانیم این فرهنگ را در جامعه اشاعه دهیم،ایشان به مسئولین ادارات شهرستان خاطر نشان کرد، می توان در یک جمع دوستانه با همکاران و خانواده آنها نشست هایی در رابط با احیاء امر به معروف ونهی از منکر تشکیل داد.

زاهد محمودی فرماندار جلفا هم در این جلسه گفت: امر به معروف ونهی از منکر باید آگاهانه، دلسوزانه و عاقلانه باشد و افراد باید آمر و ناهی را بشناسند و نحوه مراجعه با آن را بدانند تا اقدامات موثر واقع شود.

محمودی افزود: در بحث محتوایی امر به معروف و نهی ازمنکر باید از درون خانواده و محیط آن و سپس با اشاعه آن در سطح جامعه بپردازیم که در این رابطه همه دستگاهها و ادارات که نقش موثری دارند به صورت زنجیره ای عمل کنند.

سرهنگ احمد تقی پورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جلفا و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نیز در این جلسه جایگاه امر به معروف و نهی از منکر را مهم دانست و افزود: با توجه به مصوبات مجلس و اجرای آن توسط دولت ستاد امر به معروف در کلیه ادارات شهرستان تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام سید محمدی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا نیز در این جلسه بر همگانی کردن احیاء امر به معروف ونهی از منکر در جامعه اشاره کرده و گفت طبق موازین اسلامی باید معروف و منکر را بشناسیم و بشناسانیم و بهترین مهد آن خانواده و سپس مدرسه به خصوص مقطع ابتدایی می باشد.



نوشته شده در   شنبه 17 خرداد 1393  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode