ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 29 ارديبهشت 1393     |     کد : 151577

تکیه بر توان و استعدادهای داخلی عامل توسعه و پیشرفت کشور است

حجت‌الاسلام علی انتظاری در خطبه های نماز جمعه جلفا گفت: تکیه بر توان و استعدادهای داخلی عامل توسعه و پیشرفت کشور است.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،حجت‌الاسلام والمسلمین علی انتظاری در خطبه های نماز جمعه جلفا به برگزاری دور چهارم نشست های ایران و گروه ۱+۵ اشاره کرد و اظهار کرد: هیات مذاکره کننده ایرانی باید در شناساندن اقتدار ایرانیان به جهانیان دقت کافی داشته باشند،چرا که ملت ایران همگی از این تیم دفاع و پشتیبانی می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: امروز دنیا متوجه این شده است که ایران کشور قدرتمند منطقه است و به هیچ کشوری باج نخواهد داد.
 
امام جمعه جلفا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب در روزهای گذشته از نمایشگاه دستاوردهای هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
خاطرنشان کرد: با پوشش رسانه ای گسترده این خبر در دنیا دشمن فهمید که جوانان ایران با اتکا به توان داخلی توان مقابله پیدا کرده اند وتوانستند سد بزرگ تحریم های غرب با بشکنند.
 
وی افزود: تکیه بر توان داخلی و تحقق منویات و شعارهای تدوین شده از سوی مقام عظمای ولایت چاره تمام کارهاست که باید عواملی بر پیاده سازی این رهنمودها ومنویات نظارت مناسبی داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام انتظاری به اول خرداد روز جهانی توسعه فرهنگی اشاره کرد وافزود: فرهنگ هر مملکت موجودیت آن کشور است و کشورهای قدرتمند در نخستین قدم برای
تسلط به شکوری سعی می‌کنند فرهنگ خود را در آن کشور حاکم کنند.
 
وی با اشاره به این که امروز جنگ، جنگ فرهنگ است، تصریح کرد: باید سعی کنیم فرهنگ اسلامی خود را هم در بعد اجتماعی و سیاسی، در بعد فرهنگی حاکم کنیم و لازمه حاکمیت بعد فرهنگی برنامه ریزی کارشناسانه دست اندرکاران فرهنگی است که یکی ازدغدغه های مقام معظم رهبری می باشد و بر همین اساس درشعار سال به این موضوع تأکید شده است.
 
امام جمعه جلفا در خاتمه مقام معظم رهبری را نمونه تمام عیار رهبری وارسته برای ملتی مسلمان یاد کرد و افزود: باید قدر ایشان را بدانیم ورهنمودهای ایشان را سرلوحه اعمال و رفتار خود قرار دهیم.


نوشته شده در   دوشنبه 29 ارديبهشت 1393  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode