ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 21 بهمن 1392     |     کد : 147658

برگزاری یادواره شهدای روستای حقوردی آباد جلفا

با حضور نویسنده کتاب لشکر خوبان،یادواره شهدای روستای حقوردی آباد شهرستان جلفا برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،با حضور نویسنده کتاب لشکر خوبان،یادواره شهدای روستای حقوردی آباد  شهرستان جلفا برگزار شد.

راوی کتاب لشکر خوبان در مسجد حق ویردی آباد تاکید کرد:انتقال فرهنگ دوران دفاع مقدس به نسل جوان ضروری است

راوی کتاب لشکر خوبان که مورد تقدیر مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت در وبژه برنامه یادواره هفت شهید حقویردی آباد منطقه آزاد ارس بر لزوم انتقال فرهنگ و ارزش های دوران دفاع مقدس به نسل جوان انقلاب تاکید کرد.
 مهدی قلی رضایی در یادواره شهدای حقویردی آباد که با استقبال ویژه از سوی مردم شهید پرور شهرستان جلفا همراه بود زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را امری ضروری برای آگاهی بخشی به جوانان دانست.
همرزم سردار شهید حاج مهدی باکری در ادامه افزود: کتاب لشکر خوبان در واقع گویای برخی از خصلت های ناب و ارزش های بی نظیر جوانان این مرز و بوم برای صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی است.
رضایی گفت: ملت عزیز ما همواره با پاسداشت یاد و خاطره شهدا پیروی از فرهنگ و وصیت شهدا را الگوی خود قرار داده اند و لازم است با پیروی از راه شهدا وآگاهی از اهداف، فرهنگ و سیره شهدا و آنچه که آنان را شیفته رشادت در جبهه های حق علیه باطل نموده بود پیرو واقعی آنان باشیم.
راوی کتاب لشکر خوبان ابراز داشت: در جای جای ایران عزیز مزار شهدای دفاع مقدس چشم نوازی می‌کند و این هدیه الهی برای یادآوری دوباره ارزش های ایام جنگ و جهاد برای ثابت قدمی بازماندگان و اطلاع نسل های جوان برای ضمانت آینده کشور است.
وی با تاکید بر لزوم تکریم خانواده های شهدا و یادگاران دفاع مقدس و با اشاره به خانواده های شهدای حقویردی آباد گفت: بدون شک شهدا نعمات بزرگ الهی برای اسلام بوده اند و قرارگیری در زمره خانواده های شهید افتخاری برای هر ایرانی غیور است.
وی بعد از ارائه خاطراتی از شهدای لشکر خوبان در پایان یاد و خاطره شهدای حقویردی آباد را گرامی داشته و از دست اندرکاران این محفل قدردانی کرد.
در پایان این آئین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از خانواده هفت شهید حقویردی آباد تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است کتاب «لشکر خوبان» گویای خاطرات شهدای لشکر ۳۱ عاشورا "لشکرشهیدمهدی باکری" است که با روایت حاج مهدیقلی رضایی و نویسندگی خانم معصومه سپهری، به جهت روایت خوب و نگارش بسیار ممتاز مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت.


نوشته شده در   دوشنبه 21 بهمن 1392  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode