ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 1 مرداد 1403
دوشنبه 1 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 دي 1392     |     کد : 145762

9 دی نماد بصیرت و آشکار شدن توطئه استکبار بود

خبرگزاری مهر:امام جمعه شهرستان جلفا گفت:حرکت خودجوش مردم با بصیرت ایران اسلامی در 9 دی سال 88 پاسخ کوبنده‌ای به عاملان فتنه و هم پیمانان آنان بود.

به گزارش خبرنگار مهر،خطیب نماز جمعه این هفته  شهرستان جلفا مذاکرات انجام شده در ژنو را حیله‌های تمام نشدنی استکبار برای تضعیف ایران دانست و  گفت:دولت تدبیر و امید باید هوشیاری کاملی در مورد توافقات ژنو داشته باشند.

حجت الاسلام علی انتظاری افزود: این مذاکرات خفته‌ها را بیدار کرده است بطوریکه امروز اوباما با حضور پی در پی در رسانه ها سخن از روی میز بودن همه گزینه ها بر علیه ایران میزند و این نوع رفتارها نباید از دید دولت بدور باشد.

حجت السلام انتظاری در ادامه با بیان اینکه ما نمازگزاران شهرستان مرزی جلفا خواستار توقف مذاکرات هستیم گفت: ما خواستار ادامه غنی سازی بوده و وضع موجود در مذاکرات را محکوم می کنیم.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته جلفا  اظهار داشت:عاملان فتنه سال 1388 در سایه رأفت نظام جمهوری اسلامی ایران زبان طلبکارانه گشوده و سخنان حق به جانبانه می زنند که حرکت خودجوش مردم با بصیرت ایران اسلامی در 9 دی سال 88 پاسخ کوبنده ای به عاملان فتنه و هم پیمانان آنان بود.

امام جمعه شهرستان جلفا خواص بی بصیرت را عاملان بزرگترین جنایات در طول تاریخ خواند و گفت: سراسر تاریخ گواه جنایت های بزرگی است که در نتیجه ناآگاهی و دنیاپرستی خواص بوده و ظلم های وارده به ائمه و پیامبر(ص) تاکنون بوده است.

خطیب نماز جمعه شهرستان جلفا در بخش دیگری از سخنان خود جمعیت پیر را مانع اصلی رکود همه جانبه در جامعه خواند و گفت: جمعیت پیر مانع توسعه پویایی تولید، صنعت، اقتصاد بوده و عوارض ناشی از بلای کمبود قشر جوان در سه دهه بعد ظاهر می شود.

حجت الاسلام انتظاری تصریح کرد: در برهه ای از زمان دچار غفلت از توطئه های استکبار شدیم و برای جلوگیری از گسترش نسل حتی اقدام به ارائه خدمات درمانی رایگان کرده و تبلیغات بیشماری برای کاهش نسل در کشور انجام شد.

وی تصریح کرد: امروزه با گسترش پیری جمعیت در بسیاری از کشورها دولت ها اقدام به ارائه بهترین خدمات و امکانات برای افزایش نسل به خانواده ها می کنند و لازم است این امر در کشور انجام شود.

وی با بیان اینکه کشور برای جبران پیری جمعیت و جبران صدمات ناشی از آن باید هزینه های بسیاری را متقبل شود گفت: باید بخاطر جلوگیری از افزایش نسل که مشابه اعمال زمان جاهلیت در اسلام می باشد استغفار کرده و چاره اندیشی کنیم.


نوشته شده در   جمعه 6 دي 1392  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode