ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 1 مرداد 1403
دوشنبه 1 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 13 آذر 1392     |     کد : 145025

یادواره شهدای فرهنگی در شهرستان جلفا برگزار شد

یادواره هفت شهید فرهنگی شهرستان جلفا با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و فرهنگیان آموزش و پرورش بادر تالار فجر سپاه ناحیه جلفا برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،فرمانده سپاه ناحیه جلفا در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای فرهنگی شهرستان جلفا، عزت نظام مقدس اسلامی ایران را مرهون خون پاک شهیدان دانست و اظهار کرد: حفظ و حراست از دستاوردهای شهیدان واجب همگانی است.

احمد تقی پور خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر در همه زمینه ها همواره چراغ هدایتگر بوده و الگوپذیری از راه و رسم زندگی شهدا توسط نسل امروز ضروری است.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین احمد تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سنگر علم و دانش همواره شهدای ارزنده ای را تقدیم پایداری نظام نموده و اکنون پس از هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی این سنگرهای علم و دانش فرهنگ ایثار و شهادت باید در مدارس، دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی ارتقا یابد.

حجت‌الاسلام احمد تقی زاده به مقایسه انقلاب اسلامی با نهضت خونین حسینی پرداخت و افزود: انقلاب ما برگرفته از نهضت عاشوراست و ما همه درس هایمان را از این مکتب گرفته ایم و هشت سال دفاع مقدس سندی زنده بر این ادعاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود وظایف مسئولان و آحاد مردم در قبال آرمان های شهدا و امام راحل (ره) را یادآور شد و گفت: همه ما در برابر آرمان های انقلاب و مجاهدت های شهدا و ایثارگران موظفیم در مسیر انقلاب و پیروی از ولی امر مسلمین حرکت کنیم.

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس و هدایایی از خانواده هفت شهید فرهنگی شهرستان جلفا، شهیدان یونس اشتری، رسول اکرامی، صابر جهانی، ستار عبدی، محمد فتاحی، حسن وطنخواه، علیرضا میرزایی تجلیل و قدردانی شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 13 آذر 1392  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode