ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 28 تير 1392     |     کد : 141223

امام جمعه جلفا: علت عدم موفقیت انقلاب مصر نبود ولایت فقیه است


امام جمعه شهرستان جلفا با تاکید بر نقش ولایت فقیه و رهبری واحد در راس امور یک کشور، تحولات موجود در مصر را ناشی از عدم وجود ولی فقیه و با درایت است که لازم است ملت ایران در این زمینه شاکر خداوند متعال باشند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از جلفا، حجت الاسلام علی انتظاری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر، ترویج ارزش های اسلامی و ذکر دعای فرج در مجامع بین‌المللی توسط رئیس دولت‌های نهم و دهم امری بی‌نظیر و کاری بزرگ در طول تاریخ انقلاب جمهوری اسلامی دانست.

وی با اشاره به آخرین دیدار هیئت دولت با مقام معظم رهبری و تقدیر پدرانه رهبری از زحمات هشت ساله هیئت دولت اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب ارزشی بودن کارها در دولت‌های نهم و دهم را قابل توجه دانستند که باید مورد توجه مسؤلان قرار گیرد.

خطیب جمعه جلفا دیدار پایانی هیئت دولت با مقام معظم رهبری را دیداری متفاوت با دوره‌های قبلی دولت‌ها دانست و گفت: وجود روحیه‌های انقلابی و جهادی و ادامه این روحیات در مسؤلان و تلاش برای آبادانی کشور در هر عرصه و جایگاهی از مطالبات رهبری برای اداره کشور، از جمله روحیه‌های نهادینه شده در دولت نهم و دهم بود.

وی افزود: دکتر احمدی‌نژاد خدمات موثر و تاریخی بسیاری داشت که تمام این توفیقات در سایه توجه به ارزش‌های اسلامی و در راس قرار دادن حرکت جهادگونه و کار برای رضایت خداوند بود.

امام جمعه شهرستان جلفا گفت: رئیس جمهوری کشور با حرکتی نوین با ذکر دعای فرج حضرت ولی عصر(عج) ارزش های فکری و اعتقادی ملت ایران را در مجامع داخلی و خارجی به جهانیان بیان کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه شهرستان جلفا با تاکید بر نقش ولایت فقیه و رهبری واحد در راس امور یک کشور، تحولات موجود در مصر را ناشی از عدم وجود ولی فقیه و با درایت است که لازم است ملت ایران در این زمینه شاکر خداوند متعال باشند.

حجت الاسلام انتظاری افزود: تعظیم اخوان المسلمین در برابر آمریکا و اسرائیل و دست نشاندگی استکبار و عدم توانایی در تصمیم‌گیری برای اداره کشور مصر موجب براندازی حکومت مرسی و روی کار آمدن دست نشانده ای جدید شد.

وی گفت: تندروی‌های اخوان المسلمین و سلفی‌ها و کشتار شیعیان و دشمنی مستقیم با سوریه و دست دوستی دادن با دشمنان اسلام از جمله برخی کشورهای عربی از دیگر عوامل بوجود آمدن ناآرامی ها در مصر بود.

امام جمعه شهرستان جلفا از ثبت نام حوزه‌های علمیه استان آذربایجان‌شرقی تا پایان ماه جاری خبر داد و از خانواده‌های مومن خواست هدایت گر فرزندان خود به سوی تعالیم دینی و اسلامی باشند.


نوشته شده در   جمعه 28 تير 1392  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode