ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 21 تير 1390     |     کد : 122414

برگزاري نخستين جشنواره ملي وبلاگ‌نويسي منطقه ارس

مدير امور بين‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاري نخستين جشنواره ملي وبلاگ‌نويسي ارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، ابراهيم نصيري با اعلام اين خبر گفت: اين جشنواره در سطح ملي و با در نظر گرفتن كارگاه‌هاي آموزشي وبلاگ‌نويسي و نگارش براي وب و نيز تور يكروزه بازديد از منطقه آزاد ارس براي برگزيدگان جشنواره برگزار خواهد شد.
وي افزود: در تعيين محورهاي اصلي اين جشنواره بر استراتژي‌هاي برتر توسعه منطقه آزاد ارس تكيه شده است.
مدير امور بين‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس افزود: برهمين اساس معرفي و بازپرداخت به جاذبه‌هاي گردشگري منطقه آزاد ارس، علم و فناوري، محيط زيست و توسعه پايدار در ارس، منطقه آزاد ارس و سرمايه‌گذاري خارجي، نقش منطقه آزاد ارس در جهاد اقتصادي، تصويرگري منطقه آزاد ارس در قالب فوتو بلاگ، تبيين نقش منطقه آزاد ارس در توسعه صنعتي در كشور، نگارش سفرنامه‌هاي واقعي با موضوعيت منطقه آزاد ارس، طراحي قالب اختصاصي وبلاگ با محوريت جاذبه‌هاي گردشگري منطقه آزاد ارس، كشاورزي مدرن در منطقه آزاد ارس ،ارس و ترانزيت، ژئوپارك ارس و ارس از منظر تاريخ محورهايي هستند كه براي اين جشنواره تعيين شده‌اند.
وي گفت: اين جشنواره در سطح ملي برگزار مي‌شود و آثار بايد در قالب موضوعات مختلف با محوريت منطقه آزاد ارس به زبان فارسي توليد شوند.
نصيري با اشاره به 10 استراتژي برتر منطقه آزاد ارس يادآور شد: برنامه‌هاي توسعه‌اي منطقه آزاد ارس در قالب 10 استراتژي برتر تدوين شده و بر اين اساس نقش گردشگري، صنعت، تجارت، ترانزيت، كشاورزي، فناوري اطلاعات، محيط زيست و آموزش عالي در اين منطقه پررنگ شده است.
اين مسئول افزود: توانمندي‌هاي منطقه آزاد ارس در اين حوزه‌هاي عملكردي كه نشات گرفته از سوابق ديرين اين منطقه در فعاليت‌هاي مختلف اقتصادي و بازرگاني است زمينه را براي توليد محتواي غني در فضاي مجازي فراهم آورده است.
مدير امور بين‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس تاكيد كرد: منطقه آزاد ارس منطقه‌اي با كاركردهاي ملي و فراملي است و لازم است براي معرفي آن در سطوح مختلف از ابزارهاي فضاي مجازي نيز بهره گرفته شود.
وي ادامه داد: وبلاگ‌ها با توجه به تنوع فعاليت‌هاي انجام يافته در منطقه آزاد ارس و چشم‌انداز تدوين شده براي آن ابزار مناسبي براي معرفي اين منطقه و بهره‌گيري از ديدگاه‌هاي مخاطبان در سطوح مختلف هستند.
نصيري متذكر شد: حضور حدود 2 ميليون نفر مسافر در تعطيلات ايام نوروز سال‌جاري توانمندي اين منطقه را در تبديل شدن به يك قطب گردشگري كشور ثابت كرد و بدون شك وبلاگ‌ها بهترين وسيله براي ثبت خاطرات و ديدگاه‌هاي ميهمانان ارس هستند.
وي عنوان كرد: حضور بيش از 3 هزار دانشجو در پنج پرديس و شعبه بين الملل دانشگاهي در منطقه آزاد ارس زمينه ديگري از توانمندي‌هاي اين منطقه است كه مي تواند مورد تاكيد قرار گيرد.
اين مسئول اذعان داشت: فراخوان ثبت نام جشنواره 22 تير بوده و به مدت يك ماه انجام خواهد گرفت و علاقمندان مي‌توانند جهت شركت در اين جشنواره از طريق سايت رسمي سازمان به آدرسwww.arasfz.ir اقدام كنند.


نوشته شده در   سه شنبه 21 تير 1390  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode