ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 17 اسفند 1389     |     کد : 119662

توانمندي‌هاي گردشگري ارس معرفي مي‌شود

مديرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: توانمندي‌هاي گردشگري و جاذبه‌هاي تاريخي منطقه آزاد ارس در قالب برنامه 90 ارس معرفي مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، عليرضا مقيمي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف معرفي جاذبه‌هاي گردشگري و توانمندي‌هاي منطقه آزاد تجاري ـ صنعتي ارس و فعاليت‌هاي ستاد تسهيلات سفر در اين منطقه برنامه‌اي با عنوان «نود در ارس» از شبكه اول سيما پخش مي‌‌شود.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد تجاري ـ صنعتي ارس با اعلام اين خبر گفت: اين برنامه در قالب هفت برنامه نيم ساعته در ايام تعطيلات نوروزي از شبكه اول سيما پخش مي‌شود.
مقيمي ادامه داد: در اين برنامه كه متناسب با ايام نوروز و جشن‌هاي نوروزي توليد مي‌شود از آيتم‌هاي متنوع گزارش، موسيقي، گفت‌وگو با چهره‌هاي محبوب سينما و تلويزيون و مديران منطقه و نماهنگ بهره گرفته شده است.
وي افزود: همچنين در اين برنامه‌ها توانمندي‌هاي گردشگري و جاذبه‌هاي تاريخي و طبيعي منطقه آزاد تجاري ـ صنعتي ارس در قالب گفت‌وگو و كليپ‌هاي مختلف به نمايش گذاشته شده است.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد تجاري ـ صنعتي ارس خاطرنشان كرد: منطقه آزاد ارس در ايام تعطيلات سال‌جاري براي دومين سال متوالي رتبه برتر در زمينه جذب گردشگر را از آن خود كرد و اكنون به مقصد جديد گردشگري در كشور مبدل شده است.
وي افزود: منطقه آزاد ارس به دليل دارا بودن طبيعت بكر و زيبا و اقليم مناسب در طول ايام سال مورد توجه طبيعت‌گردان بوده و با شتاب بالاي توسعه زيرساختي در آن به زودي به عنوان يكي از مقاصد مهم گردشگري كشور تبديل خواهد شد.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد تجاري ـ صنعتي ارس افزود: با تسهيلات و امكانات و برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و تفريحي پيش‌بيني شده براي نوروز سال 90 اين منطقه بيش از پيش پذيراي مسافران نوروزي خواهد بود.
منطقه آزاد ارس در شمال غرب كشور در استان آذربايجان شرقي و هم مرز با كشورهاي جمهوري آذربايجان، نخجوان و ارمنستان، بخش‌هايي از شهرستان‌هاي جلفا و كليبر را به مساحت 51 هزار هكتار شامل مي‌شود.
اين منطقه از جاذبه‌هاي بكر طبيعي و مناطق زيباي تاريخي بهره‌مند بوده و همه ساله گردشگران بسياري را به خود جلب مي‌‌كند به طوريكه در نوروز سال‌جاري بيش از يك ميليون و 274هزار نفر از اين منطقه بازديد كردند.
سازمان منطقه آزاد ارس به دليل فعاليت‌هاي خود در ستاد تسهيلات سفر و ارائه خدمات به مسافران نوروزي از سوي ستاد تسهيلات سفر كشور دو سال متوالي به كسب رتبه برتر در زمينه جذب گردشگر نايل شده است.



نوشته شده در   سه شنبه 17 اسفند 1389  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode