ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 1 مرداد 1403
دوشنبه 1 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 30 دي 1387     |     کد : 113045

انقلاب اسلامي ايران با خون شهدا بيمه شده است

سرپرست اداره تبليغات اسلامي جلفا:

انقلاب اسلامي ايران با خون شهدا بيمه شده است

 

سرپرست اداره تبليغات اسلامي جلفا گفت: انقلاب ما برگرفته از خون پاك شهدا است و هرگز منحرف نمي‌شود.

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجانشرقي،محمد حسيني خورنژاد در جمع اعضاي برگزاري برنامه هاي دهه فجر مساجد جلفا گفت: دشمنان اسلام بايد بدانند كه آرزوي نابودي انقلاب ايران را به گور مي‌برند.

سرپرست اداره تبليغات اسلامي جلفا گفت:  در طول سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي دشمنان به طرق گوناگون به دنبال بزرگ‌نمايي مشكلات كشور، مأيوس كردن مردم، ايجاد غم و اندوه همچنين ناچيز و حقير نشان دادن دستاوردهاي انقلاب بودند، اما با تمام تلاش‌هاي صورت گرفته از سوي بيگانگان اين انقلاب به پشتوانه مردم و رهبري آگاهانه مقام معظم رهبري، توانست طوفان‌ها را پشت سر گذاشته و به ثبات برسد.

سرپرست اداره تبليغات اسلامي جلفا همچنين به تشريح فلسفه قيام امام حسين (ع) و تأثير آن بر انقلاب ايران پرداخت و گفت: جوانان ايران اسلامي با رهبري امام راحل و با تأسي از قيام عاشورا در مقابل ظلم و جور ايستاده و طومار شاهنشاهي را در هم پيچيدند.

وي در ادامه با محكوم كردن جنايات رژيم صهيونيستي در غزه اظهار داشت: غزه امروز نمادي از كربلاست و رژيم صهيونيستي نمادي از يزيديان زمان است كه بايد همه مسلمانان در برابر اين يزيد ايستاده و آن را به سزاي جنايت خود برسانند.

حسيني خورنژاد گفت: دستاوردهاي انقلاب چشمگير و بي‌‌بديل بوده و ما بايد تمام تلاش خود را براي رساندن اين انقلاب به نسل‌هاي آينده آن هم به سلامت انجام دهيم.

وي تأكيد كرد: وظيفه اصلي سازمان تبليغات اسلامي، تبليغ دين اسلام است كه گفتمان ديني و گفتمان‌هاي انقلاب را اجرا مي‌كند و ما در شهرستان جلفا 30 گفتمان به مناسبت سي‌امين سال پيروزي انقلاب اجرا مي‌كنيم.

 


نوشته شده در   دوشنبه 30 دي 1387  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode