ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 10 تير 1403
يکشنبه 10 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 10 فروردين 1395     |     کد : 170136

مصرف کالا‌های داخلی از اساسی‌ترین ملزومات اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه شهرستان جلفا اظهار کرد: تمرکز بر تولید تضمین‌کننده ایجاد فرصت‌های شغلی برای نیروی کار جوان و مولد در کشور خواهد بود.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،حجت‌الاسلام علی انتظاری، امام جمعه شهرستان جلفا گفت‌:تولید محوری و حمایت از بخش تولید داخلی برای تحرک بخشیدن به ظرفیت‌های تولیدی داخل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اقتصاد مقاومتی را اقتصادی خودکفا دانست و خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی به جهت درون زاد بودن، اقتصادی خودکفا و قدرت‌آفرین است و عزت و اقتدار کشور را با استقلال در امراقتصاد برای دولت و ملت به ارمغان می آورد.

حجت‌الاسلام انتظاری با اشاره به ضرورت ارتقا سطح کیفی محصولات داخلی افزود: مصرف کالاهای داخلی از اساسی‌ترین ملزومات اقتصادمقاومتی است و ارتقا سطح کیفی محصولات داخلی در تشویق مردم به خرید کالاهای داخلی موثر است.

امام جمعه شهرستان جلفا یادآور شد: یکی از رهیافت‌های اقتصاد مقاومتی بر مبنای بکارگیری و بهره‌مندی از ظرفیت سرمایه انسانی کشور است که به صورت مستقیم با موضوع اشتغال ارتباط دارد.

حجت‌الاسلام انتظاری از تلاش بخش‌های مختلف کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت و ادامه داد: اهتمام بخش‌های مختلف کشور به صورت عملی برای تحقق اقتصادمقاومتی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و با دوری از شعارگرایی و برداشتن قدم‌های اصولی می‌توان امیدوار بود که سال ۹۵ سرآغاز اجرائی شدن اقتصاد مقاومتی در کشورمان است.

وی افزود: دولت نباید در اداره امور کشور ازنیروهای مردمی غافل شود، چراکه با وجود بهره‌مندی دولت از کابینه توانمند، این امربه تنهایی کافی نیست، اقتصادی که مردمی و در اختیار بخش خصوصی باشد، به نفع نظام است.

امام جمعه شهرستان جلفا خاطر نشان کرد: راه و مسیر اقتصاد کشور از راه اقتصاد مقاومتی برای حضور سرمایه‌گذاران در عرصه‌های مختلف باید عبور کند.
حجت‌الاسلام انتظاری تأکید کرد: نقشه راه پیشرفت کشور توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و همه افراد وظیفه دارند در جهت تحقق این امر گام بردارند


نوشته شده در   سه شنبه 10 فروردين 1395  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode