ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 11 تير 1403
دوشنبه 11 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 خرداد 1394     |     کد : 163398

امام جمعه جلفا: آرمان های والای حضرت امام (ره) همیشگی و پاینده است

امام جمعه شهرستان جلفا گفت: آرمان های والای امام راحل چراغ راه هدایت دنیای اسلام بوده و در تاریخ انقلاب ماندگار است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی انتظاری در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: برخی درصدد تحریف سخنان و آرمان های امام (ره) هستند که این بزرگترین خیانت به آرمان های آن بزرگوار است.

وی افزود: نسبت دادن برخی سخنان به امام خمینی(ره) همنوا شدن با استکبار و بدخواهان نظام اسلامی است و نتیجه آن دستاوردهای نظام را خدشه دار خواهد کرد.

امام جمعه جلفا با بیان اینکه اهداف و آرمان های حضرت امام(ره) اصول و پایه های نظام اسلامی است، تشریح کرد: بی اعتنایی به این اصول و آرمان ها ضربه سنگینی بر پیکره نظام خواهد بود.

حجت الاسلام انتظاری اظهار کرد: نخستین آرمان امام خمینی(ره)، معرفی و توسعه اسلام ناب محمدی در دنیا بود که ایشان با دور اندیشی و تدابیر خردمندانه زمینه گسترش اسلام را به وسیله انقلاب اسلامی فراهم کردند.

وی با بیان اینکه غرب و استکبار به دنبال جلوگیری از رشد اسلام در دنیاست اظهار داشت: بر این اساس حرکت ها و جنایات امروز برگرفته و به نام اسلام در دنیا، برای مقابله با اسلام ناب محمدی و اندیشه امام راحل درحال انجام است.

وی افزود: امروز دشمن در مقابل پیاده سازی آرمان های امام راحل سه برنامه مهم عوض کردن حق و باطل در قالب روش های مختلف، ایجاد ناامیدی در بین مردم به ویژه جوانان و تضعیف رهبری و ولایت فقیه را پیگیری می کند تا آرمان های انقلاب اسلامی را تهدید کند.

امام جمعه جلفا خاطرنشان کرد: در این زمینه همه مردم ما باید با حضور به موقع و موثر، هوشیاری و بصیرت در تمام عرصه ها و همراهی با مقام معظم رهبری، دشمنی ها و کینه توزی های دشمنان را خنثی کنند.

حجت الاسلام انتظاری در ادامه به قیام تاریخی 15 خرداد اشاره و آن را زمینه پیدایش انقلاب اسلامی و موتور محرکه آن دانست.

وی با تجلیل از به وجود آورندگان قیام تاریخی 15 خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز تاریخی، بر لزوم تبعیت از ولایت فقیه تا سپردن انقلاب به حضرت ولی عصر (عج) تاکید کرد.

وی اضافه کرد: امروز وظیفه همه ما تربیت نیروهای جوان و نوجوان بر مبنای اصول و الگوی مهدوی است تا بتوانیم هر چه سریع تر حکومت جهانی مهدوی را در جهان نهادینه کنیم.

شهرستان جلفا با حدود 100 هزار نفر جمعیت در فاصله 140 کیلومتری شمال تبریز واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 15 خرداد 1394  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode