ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 11 تير 1403
دوشنبه 11 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 12 خرداد 1394     |     کد : 163328

برنامه های نیمه شعبان و بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره)امسال با گستردگی بیشتری برگزار خواهد شد

سرپرست اداره تبلیغات اسامی شهرستان جلفا گفت: بیش از ۵۰ نوع برنامه متنوع برای اعیاد شعبانیه و بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، با فرارسیدن ماه مبارک شعبان برنامه های اعیاد ماه شعبان و بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان جلفا، توسط سرپرست اداره تبلیغات اسامی این شهرستان اعلام و تشریح شد.

حجت‌الاسلام  سید محمدی گفت: در همین راستا به منظور اشاعه اندیشه تابناک اسلام و گسترش کمی و کیفی تبلیغات دینی و با در نظر گرفتن اینکه شهرستان جلفا همواره در برگزاری برنامه های فرهنگی مذهبی از فعالیت مناسبی برخوردار بوده، با هماهنگی هیئات مذهبی وابسته به این اداره، جشن های کوچک و بزرگ در مساجد و حسینیه های سطح شهرستان و روستاها برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) نیز برنامه های قابل توجهی را برای اجرا در سطح شهرستان مدنظر داریم.

به گفته حجت‌الاسلام سید محمدی، برنامه هایی در مساجد، امامزادگان و پارک های سطح شهر در این ایام برگزار خواهد شد که می توان از مهمترین آنها به موارد زیر اشاره کرد:

– برگزاری مراسم به مناسبت نیمه شعبان در مسجد جامع امیرالمؤمنین (ع) هادیشهر که با افتتاح بنای جدید این مسجد متقارن شده است.

– برگزاری مراسم در امامزادگان به‌ویژه امامزاده سید شعیب(ع) دوزال و سید محمد آقا (ع) نوجه مهر، که با سخنرانی، برپایی خیمه معرفت، گفتمان دینی و پاسخ به شبهات همراه خواهد بود.

– برپایی نماز جماعت در پارک کوهستانی و پارک درنا، برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مصلی وحدت، مساجد هادیشهر و مراسم
شب ارتحال در مسجد جامع امام زمان (عج) جلفا، برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه های جلفا و هادیشهر، تحت عنوان اندیشه های سیاسی امام راحل

– دیدار اساتید دانشگاه های سطح شهرستان با نماینده ولی فقیه در شهرستان جلفا

به گفته وی، بیش از ۵۰ نوع برنامه متنوع برای اعیاد شعبانیه و بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد که اداره تبلیغات اسلامی در نظر دارد با هماهنگی و برنامه ریزی منسجم این برنامه ها را به نحو مطلوب برگزار کند.


نوشته شده در   سه شنبه 12 خرداد 1394  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode