ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 11 تير 1403
دوشنبه 11 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 خرداد 1394     |     کد : 163206

نماز جمعه

امام جمعه شهرستان جلفا گفت: سیاست تعامل با دنیا نبایستی عزت و اقتدار ملت ایران و آرمان های والای نظام را خدشه دار کند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی انتظاری در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: سرافرازی ملت ایران به راحتی حاصل نشده و ثمره مقاومت 36 ساله مردم مقاوم ایران اسلامی در برابر استکبار است و نباید بدون دستاوردی از بین برود.

وی افزود: استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار به هیچ وجه مورد اعتماد مردم ایران نیستند و به همین خاطر به نتایج مذاکرات خوش بین نمی باشند.

امام جمعه جلفا با بیان اینکه خواسته های ملت ایران که همان انتظارات مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده است باید در گفت و گوها لحاظ شود، افزود: کوتاهی و قصور در مذاکرات بخشودنی نیست و عظمت ملت ایران را خواهد شکست.

حجت الاسلام انتظاری اضافه کرد: ملت ایران منتظر نتایج مذاکرات خواهند ماند و چنانچه مغایرتی با آرمان های نظام و خلاف رهنمودهای مقام معظم رهبری حاصل شود، با آن مخالفت خواهند کرد.

وی بر لزوم حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای تاکید کرد و گفت: هر کس در مسیر انقلاب و نظام حرکت کند مورد اعتماد ملت و رهبری بوده و از آنان حمایت و پشتیبانی خواهد شد.

امام جمعه جلفا لزوم بصیرت افزایی در جامعه برای مقابله با توطئه های دشمنان را مورد تاکید قرار داد و افزود: در این صورت بسیاری از مشکلات جامعه حل و فصل خواهد شد.

حجت الاسلام انتظاری در ادامه با اشاره به سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت معمار کبیر انقلاب تاکید کرد.

وی همچنین برگزاری باشکوه جشن های نیمه شعبان را خواستار شد.

در پایان نماز جمعه این هفته جلفا نمازگزاران طوماری در حمایت از تیم هسته ای با رعایت اصول و ارزش های انقلاب و حفظ دستاوردهای هسته ای با تاکید بر بازگشت پذیر بودن توافقات هسته ای امضا کردند.

شهرستان جلفا با 56 هزار نفر جمعیت در فاصله 125 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع و از طریق رودخانه ارس با جمهوری ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان مرز مشترک دارد.


نوشته شده در   جمعه 8 خرداد 1394  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode