ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 12 تير 1403
سه شنبه 12 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 25 بهمن 1393     |     کد : 160342

حضور مردم شهر جلفا در سالگرد جشن انقلاب

در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همگام با سراسر کشور مردم شهر جلفا در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی راهپیمایی کردند.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، مردم جلفا در ساعات نخستین ۲۲ بهمن از میدان یادبود به سمت میدان راه آهن راهپیمایی کرده و پس از تجمع در این میدان به استماع سخنان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس پرداختند،عرب باغی در این مراسم با اشاره به دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی این پیشرفت ها را حاصل  وحدت و یکپارچگی ملی و تلاش و پشتکار مسئولین و روحیه استقلال طلبی ملت ایران ارزیابی نمود و افزود: در حالی که قبل از انقلاب تمام نیازمندی های  اقتصادی، نظامی کشور از خارج تامین می شد و حتی آموزش نیروهای مسلح نیز توسط مستشاران نظامی آمریکایی صورت گرفت امروز تمام این نیازها با تکیه بر توان داخلی تامین می‌شود.

عرب باغی اظهار داشت همه ما باید قدردان نعمت های باشیم که به برکت  انقلاب و خون شهدا  نصیب کشور و ملت ما شده است و بدون شک امنیت پایداری که امروز در کشور حاکم شده و پایه توسعه اقتصادی و اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور محسوب می‌شود ماحصل مجاهدت و تلاش مشترک مردم و مسئولین است.

وی افزود امروزه در کشورهای مختلف حتی در اروپا مسلمانان و آزادی خواهان   بسیاری هستند که معتقدند انقلاب اسلامی به آنان عزت و عظمت به همراه آورده است و به همین جهت در مقاطع متعدد با حضور در خیابان های اروپا این علاقه و ارادت را نسبت به امام و انقلاب ابراز می دارند.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس با اشاره به حجم وسیع تبلیغات مسموم علیه انقلاب اسلامی گفت: جوانان که مسلما مدیران آینده کشور هستند، نباید فریب این نوع تبلیغات را بخورند و با اراده و اعتقاد به باورهای خود به توسعه و پیشرفت کشور بیندیشند.

وی توسعه اقتصادی توام با معنویت را یک راهبرد اساسی برای پیشرفت کشور که همیشه مد نظر مدیران ارشد کشور بوده است، توصیف کرد و گفت توسعه بدون معنویت با آرمان های انقلاب هیچ سنخیتی ندارد.

عرب باغی در خاتمه از حضور روحیه بخش مردم در صحنه های مختلف کشور  از جمله راهپیمایی  ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد.


نوشته شده در   شنبه 25 بهمن 1393  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode