ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 23 فروردين 1393     |     کد : 150064

انصراف افراد متمکن از دریافت یارانه نقدی کمک به پیشرفت و رشد اقتصادی کشور است

افراد متمکن و بی نیاز جامعه با انصراف از دریافت یارانه نقدی دولت را در خدمت رسانی به مردم و رسیدگی به بخش سلامت جامعه یاری کرده و در پیشرفت و رشد اقتصادی کشور سهیم خواهند شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛ امام جمعه جلفا گفت:افراد متمکن و بی نیاز جامعه با انصراف از دریافت یارانه نقدی دولت را در خدمت رسانی به مردم و رسیدگی به بخش سلامت جامعه یاری کرده و در پیشرفت و رشد اقتصادی کشور سهیم خواهند شد.

  حجت‌الاسلام والمسلمین علی انتظاری در خطبه های نماز جمعه جلفا با اشاره به ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، اظهار کرد: اجرای بهتر این طرح، نیازمند یاری مردم بوده و شایسته است کسانی که بی نیاز بوده و افرادی که دارای درآمد مکفی هستند از دریافت یارانه انصراف دهند تا کمک شایانی به رشد اقتصادی و اجتماعی و آبادانی کشور کنند.

 امام جمعه جلفا یادآوری کرد: اگر مبالغی که ازانصراف عده ای از افراد جامعه در این طرح ذخیره شده و در حوزه های مهمی مانند بهداشت و درمان، تولید، اشتغال و محیط زیست سرمایه گذاری شود، همه آحاد جامعه ازفواید آن بهره مند خواهند شد.

 حجت‌الاسلام انتظاری در ادامه با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامى گفت: امکان ایجاد خدمات و تجهیزات درمانی مناسب با تلاش مسئولان و منویات رهبری برای ارتقای نظام سلامت کشور و تبدیل آن به قطب پزشکی منطقه دور از دسترس نیست.

 وی تصریح کرد: این ابلاغیه اولویت پیشگیرى بر درمان، ارتقاى شاخص‏ هاى سلامت براى دستیابى به جایگاه نخست در منطقه آسیاى جنوب غربى، ارتقاى سلامت روانى جامعه با ترویج سبک زندگى اسلامى و تحکیم بنیان خانواده، تأمین امنیت غذایى، همگانى ساختن بیمه پایه درمان و پوشش کامل نیازهاى پایه درمان تا آنجا که بیمار جز رنج بیمارى، دغدغه و رنج دیگرى نداشته باشد و همچنین بازشناسى، تبیین،ترویج، توسعه و نهادینه کردن طب سنتى ایران با نگاه ژرف اندیش معظم له مورد تأکیدقرار داده است.

 امام جمعه جلفا در ادامه با اشاره به انتشار قطعنامه پارلمان اتحادیه اروپا علیه وضعیت حقوق بشر در ایران، عنوان کرد: اروپا از سال ۲۰۰۹ تاکنون۶۰ قطعنامه درموضوعات مختلف علیه مردم ایران و باادعای حمایت از حقوق بشر و معرفی ملت ایران به‌عنوان تروریسم صادر کرده،این در حالی است که جنایات و فجایع حقوق بشری آنان جهان را پر کرده است.

 وی افزود: در این قطعنامه اراجیف زیادی آمده است که یکی ازآنها درخواست پایان ممنوعیت همجنس بازی است و دوم اینکه ایران باید عوامل زندانی شده فتنه ۸۸ را آزاد کند و هیئت های پارلمانی اتحادیه اروپا موقع سفر به ایران بتوانند با سران فتنه ملاقات کنند.

 حجت‌الاسلام علی انتظاری همچنین با اشاره به ۲۴ فروردین، روزوفات حضرت ام البنین (س) و نامگذاری این روز به نام تجلیل از مقام مادران و همسران شهدا، گفت: خانواده معظم شهدا از مهمترین ذخایر انقلاب هستند و تکریم آنان به‌ویژه همسران و مادران شهدا نباید فراموش شود.


نوشته شده در   شنبه 23 فروردين 1393  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode