ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 11 اسفند 1392     |     کد : 148505

حضور رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در جلسه طرح هجرت شهرستان جلفا

رئیس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در جلسه طرح هجرت شهرستان جلفا شرکت کرد.




 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، جلسه ماهانه طرح هجرت شهرستان جلفا با حضور رئیس اداره فرهنگی اداره کل
تبلیغات اسلامی استان روز شنبه ۱۰اسفند ماه در اداره تبلیغات اسلامی این  شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ذاکری مسئول روحانیون طرح هجرت  در مورد  برگزاری مراسمات در ایام فاطمیه  صحبت کرده و در ادامه حجت‌الاسلام حسینی خورنژاد،رئیس اداره تبلیغات اسلامی  جلفا در این جلسه ضمن تشکر از حضور مستمر روحانیون در مناطق تبلیغی خود در مورد اهمیت ایام فاطمیه گفت: شایسته است همگام و همراه با امت خداجو و مسلمان ایرانی، تدارک مناسبی برای برنامه های نوروزفاطمی داشته باشیم تا حرمت عزای فاطمیه که عزای پیامبراعظم(ص) و همه اهل بیت(ع) است، حفظ شود.

طاهری رئیس اداره امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی در این جلسه در مورد ایام فاطمیه امسال گفت: ایام فاطمیه که علما و مراجع بزرگوار، همانند اهل بیت(ع) برای بزرگداشت و تعزیت آن تاکیدات مهمی داشته اند از اوایل جمادی الاول آغاز می‌شود. اگرچه برخی هیئتی ها از فردای ولادت حضرت زینب(س) لباس مشکی فاطمیه را بر تن می‌کنند اما آنچه در سطح عمومی جامعه مرسوم است، از تاریخ ۱۲ جمادی الاول که امسال مصادف شده است با روز جمعه ۲۳ اسفند، این ایام حزن و عزا رسما آغاز می‌شود لذا برگزاری برنامه های امسال از اهمیت خاصی برخوردار است.

طاهری گفت: نماد وعظ و خطابه، بزرگ­ترین رسانة دیانت و روابط عمومی روحانیت در کشور ما بوده و هنوز نیز هست. این تأثیر فراگیر و عمیق، به برکت خون مطهر سالار شهیدان(ع) است و روحانیون معزز از این منابر در پیشبرد کارهای فرهنگی استفاده کنند و همچنین درمورد تبلیغ چهره به چهره روحانیون تاکید کرد.


نوشته شده در   يکشنبه 11 اسفند 1392  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode