ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 11 مهر 1389     |     کد : 9976

حضور شبكه فعالان ازدواج آذربايجان شرقي در نمايشگاه كتاب تبريز

شبكه فعالان ازدواج (شفا) آذربايجان شرقي وابسته به سازمان ملي جوانان با برپايي غرفه‌اي در ‌نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز به ارائه خدمات مشاوره‌اي و تسهيلاتي در زمينه ازدواج مشغول است.

 شبكه فعالان ازدواج (شفا) آذربايجان شرقي وابسته به سازمان ملي جوانان با برپايي غرفه‌اي در ‌نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز به ارائه خدمات مشاوره‌اي و تسهيلاتي در زمينه ازدواج مشغول است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از ستاد اطلاع رساني هشتمين نمايشگاه بين المللي كتاب تبريز، اعضا و مشاوران اين شبكه به ارائه مشاوره‌هاي ازدواج و راهنمايي در خصوص نحوه دريافت تسهيلات ازدواج از اين شبكه، ارائه كتاب، سي دي و بسته‌هاي فرهنگي در رابطه با ازدواج موفق مي‌پردازند.
در طول برگزاري نمايشگاه، مراسم سخنراني و پرسش و پاسخ در رابطه به موضوع‌هاي مربوط به روش‌هاي انتخاب همسر، مراسم خواستگاري، ازدواج و زندگي موفق با حضور كارشناسان و اساتيد برجسته دانشگاهي روزهاي پنجشنبه، شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت چهار تا شش در محل سالن شهريار نمايشگاه بين‌المللي كتاب برپا مي‌شود.
افرادي كه از تسهيلات مالي اين شبكه استفاده كنند، مي‌توانند علاوه بر دريافت مشاوره در زمينه‌هاي مختلف، بيش از 50 درصد در هزينه‌هاي ازدواج صرفه‌جويي كنند.
شفا، با هدف ترويج سنت حسنه ازدواج در استان راه‌اندازي شده و به صورت غيردولتي و با محوريت انسان‌هاي خير در امر ازدواج تشكيل شده و با ارائه خدمات سخت افزاري و نرم افزاري مختلف، سعي در نهادينه كردن ازدواج آگاهانه، به هنگام، آسان و پايدار در آذربايجان شرقي را دارد.
اين شبكه در راستاي جذب جوانان و خانواده‌ها به اين شبكه، فعاليت‌هاي آموزشي ازدواج و كارهاي فرهنگي را در كنار فعاليت‌هاي حمايتي مالي از طريق ارائه تخفيف موسسات مرتبط با ازدواج ارائه مي‌دهد.
شبكه ياد شده با تعدادي از تالارهاي عروسي، سالن‌هاي آرايش، آتليه، عكاس، فيلم‌بردار، كرايه لباس عروسي، سفره عقد و گلفروشي در نقاط مختلف شهر با قيمت‌ها و سطوح مختلف قرارداد بسته و حدود نصف تا دو سوم هزينه را براي زوج‌هاي جوان تخفيف گرفته است.
تهيه جهيزيه براي نوعروسان با تخفيف‌هاي ويژه، ايجاد مجمع خيران از جمله برنامه‌هاي آتي اين شبكه است.
هشتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز تا سيزدهم مهر امسال از ساعت 10 صبح تا 20 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تبريز آماده بازديد علاقه‌مندان است.


نوشته شده در   يکشنبه 11 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode