ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 3 مهر 1389     |     کد : 9711

جذب 16 هزار جوان و نوجوان در مساجد آذربايجان شرقي

مسئول دبيرخانه هماهنگي كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي از جذب 16 هزار جوان و نوجوان در مساجد و فعاليت‌هاي ديني، فرهنگي و آموزشي كانون‌هاي فرهنگي هنري استان خبر داد.

 مسئول دبيرخانه هماهنگي كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي از جذب 16 هزار جوان و نوجوان در مساجد و فعاليت‌هاي ديني، فرهنگي و آموزشي كانون‌هاي فرهنگي هنري استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي دبيرخانه هماهنگي كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي، محمد هادي‌نيا با اعلام اتمام طرح‌هاي تابستاني كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اظهار داشت: در قالب اين طرح‌ها بيش از 16 هزار جوان و نوجوان جذب مساجد و فعاليت‌هاي ديني، فرهنگي و آموزشي كانون‌هاي فرهنگي هنري شدند.
وي گفت: اين طرح‌هاي اوقات فراغت با عنوان آسماني‌ها به همت 170 باب از كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در طول تعطيلات تابستاني تا بيستم شهريور به اجرا در آمد.
وي اجراي اين طرح‌ها را در امر غني‌سازي و بهينه كردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، جلب آنان به كانون‌ها و كتابخانه‌هاي مساجد و جذب مشاركت‌هاي اين آينده‌سازان در انجام فعاليت‌هاي ديني، فرهنگي و آموزشي بسيار موثر و موفق دانست و گفت: در اين طرح‌ها آموزش‌هاي مختلف قرآني، احكام، عقايد، هنرهاي تجسمي و نمايشي، مهارت‌هاي فني و دستي، كمك‌هاي اوليه و رايانه به شركت كنندگان ارائه شده است.
مسئول دبيرخانه هماهنگي بر كانون‌هاي مساجد آذربايجان شرقي، طرح اوقات فراغت را عاملي براي كاهش آسيب‌هاي اجتماعي و ارتقاي نشاط ديني عنوان كرد و افزود: براي تقويت روحيه و بالابردن ميزان سلامت روحاني و جسماني جوانان و نوجوانان خدمات ورزشي اعم از فوتسال، شنا، تنيس روي ميز و همچنين براي ارتقاي آگاهي‌هاي اجتماعي و گردشگري اردوهاي سياحتي و زيارتي درون استاني و برون استاني توسط اكثر كانون‌هاي مجري طرح‌هاي تابستاني به اجرا در مي‌آيد.
به گفته وي در كنار اين برنامه‌ها نزديك به 100 نفر از معاونان آموزشي و پژوهشي و فرهنگي كانون‌هاي تحت پوشش به منظور كادرسازي و آموزش مديريت فرهنگي و آموزشي و پژوهشي به اردوي آموزشي زيارتي انديشه‌هاي آسماني مشهد مقدس اعزام شدند.
هادي‌نيا همچنين از تعامل خوب كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد با نيروي مقاومت بسيج، دارالقرآن الكريم تبليغات اسلامي، مهد قرآن، هلال احمر، سازمان ملي جوانان خبر داد و گفت: حدود 40 درصد از كانون‌هاي مجري طرح اوقات فراغت آسماني‌ها برنامه‌هاي خود را مشترك با اين نهادها به ويژه پايگاه‌هاي مقاومت بسيج برگزار كرده و در استفاده از مربيان اين مراكز در آموزش‌ها و نيز ارائه گواهينامه پايان دوره به شركت كنندگان كلاس‌هاي آموزشي همكاري موثر و سازنده دارند.
رئيس ستاد اوقات فراغت كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان در پايان با تقدير از مديران مسئول كانون‌هاي فرهنگي، مسئولان و مربيان طرح‌ها و اعضاي ستاد اوقات فراغت اين مراكز در اجراي موفق اين طرح‌ها تصريح كرد: كانون‌هاي فرهنگي هنري با دريافت جزء ناچيزي از هزينه‌هاي فعاليت‌هاي اوقات فراغت از اين دبيرخانه يا ديگر مراكز اكثراً يا حمايت‌هاي مادي و معنوي و مديريت افتخاري و كارآمد جوانان مومن و تحصيلكرده اداره مي‌شود.


نوشته شده در   شنبه 3 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode