ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 19 بهمن 1393     |     کد : 84804

دختران قبل از ازدواج سبک زندگی اسلامی را بیاموزند

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در امور زنان و خانواده گفت: دختران قبل از ازدواج سبک زندگی اسلامی را بیاموزند.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در امور زنان و خانواده گفت: دختران قبل از ازدواج سبک زندگی اسلامی را بیاموزند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، افضل‌السادات رضوی، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در امور زنان و خانواده دیروز شنبه، 18 بهمن در همایش نقش زنان در اقتصاد مقاومتی در شهرستان جیرفت گفت: زنان نیمی از جمعیت ما را تشکیل می‌دهند که ارزش و تأثیر آن‌ها در جامعه و سطوح مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... نقش اساسی دارد.
وی با بیان اینکه برای اینکه تأثیرگذاری با بینش و آگاهی باشد باید دانشی را از تأثیر خانم‌ها در مسائل کشور داشته باشیم، تصریح کرد: امروز آموزش و پرورش در تمام کشورها بیشترین نقش را در مسائل مختلف بر عهده دارد و تأثیر مستقیمی میان آموزش و پرورش و آینده جوانان وجود دارد.
رضوی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی در توسعه و پیشرفت افزود: اقتصاد مقاومتی را به مقاومت و ایستادگی در مقابل مشکلات و کمبودها به کار می‌بریم، این کلمه به عنوان یک الگوی صحیح و علمی برای اقتصاد جامعه است.
وی بیان کرد: این موضوع قاب تعمیم به تمام زمان‌ها و همه کشورها است و امروز پررنگ‌تر شده است، اقتصاد مقاومتی یک الگو است و باید با صبر و توکل بر خدا در کنار مسئولان و مقام معظم رهبری با مشکلات اقتصادی کنار بیاییم و دست دشمنان را ببندیم که این مسئله را بارها نشان داد‌ه‌ایم و در آینده هم بهتر انجام می‌دهیم.
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در امور زنان و خانواده گفت: بخشی از اقتصاد مقاومتی مربوط به زنان ما است و خانواده تولیدکننده نیروی انسانی است که مسئولیت‌ها را در آینده بر عهده می‌گیرند.
رضوی با اشاره به نقش تهاجم فرهنگی در دور کردن جوانان از کار و تلاش ادامه داد: غرب شخصیت زن را در خودآرایی و در معرض دید قرار دادن معرفی می‌کند که این تحقیر شخصیت والای زن است در حالی که همواره دم از تساوی حقوق زن و مردم می‌زنند.
وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم در جامعه حضور داشته باشیم، باید صلاحیت حضور در عرصه‌های مختلف را داشته باشیم، افزود: نقش زنان در اقتصاد مقاومتی در زمان کنونی با توجه به تحریم‌ها بسیار پررنگ است ،شما دختران دانش‌آموز به عنوان مادران فردای این جامعه برای خود نخست به عنوان یک انسان و بعد به عنوان یک زن ارزش قائل شوید.
رضوی بیان کرد: موجب خوشبختی است که جوانان کشور ما ایمان و خدا‌شناسی در خون آن‌ها است و با همین ظاهری که دارند قلب آن‌ها با نظام و کشورشان است و اگر موقعیتی پیش بیاید در میدان هستند.
وی اظهارکرد: افزایش آمار طلاق در جامعه ناشی از عدم آشنایی جوانان ما به سبک زندگی است، باید صبر و قناعت را سرلوحه زندگی قرار دهیم تا این آمار کاهش یابد و از بروز صدمات روحی در فرزندان پیشگیری شود و زمینه بروز مشکلات اجتماعی در زندگی آن‌ها گرفته شود.
رضوی با بیان اینکه دختران ما باید قبل از ازدواج سبک زندگی اسلامی ایرانی را بیاموزند و اجازه ندهیم تهاجم فرهنگی غرب زندگی ما را به سوی نابودی سوق دهد، گفت: ارزش زن بیش از آن چیزی است که در رسانه‌های غربی نشان داده می‌شود.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک الگو است که در تمام زمان‌ها قابل انجام است، خاطرنشان کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی باید به تولیدات داخلی اهمیت دهیم، البته تولید‌کنندگان هم باید کیفیت تولیدات خود را بالا ببرند.


نوشته شده در   يکشنبه 19 بهمن 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode