ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 10 تير 1392     |     کد : 55899

15 تیر اخرین مهلت ثبت نام مدارس

با توجه به اغاز ماه رمضان...

                       
با توجه به آغاز ماه رمضان در 18 تیر، ثبت‌نام مدارس تا 15 تیر ادامه خواهد داشت و این زمان دیگر تمدید نخواهد شد

15 تیر، آخرین مهلت ثبت‌نام در مدارس





دبیر ستاد ثبت‌نام و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش از ثبت‌نام بیش از شش میلیون دانش‌آموز ورودی به پایه‌های مختلف خبر داد و گفت: با توجه به آغاز ماه رمضان در هجدهم تیر، ثبت‌نام مدارس تا پانزدهم تیر ادامه خواهد داشت و این زمان دیگر تمدید نخواهد شد.



قاسم مستقیم در گفت‌وگو با مهر گفت: ناظران کمیته ثبت‌نام از بین 54 هزار واحد آموزشی، تا پایان خرداد از 15 هزار و 783 مدرسه بازدید و گزارش‌های لازم را به کمیته‌های ثبت‌نام  داده‌اند.



وی درباره تعداد شکایت مردمی افزود: خانواده‌ها در تماس با ستاد ثبت‌نام 824 مورد مشکل ثبت‌نام را به مسئولان گوشزد کرده‌اند که بیشترین مورد مربوط به ثبت‌نام در مدارس خارج از محدوده بوده که کمک‌های لازم به خانواده‌ها شده است. مستقیم با بیان این ‌که خانواده‌ها گزارش‌هایی از نبود اطلاع‌رسانی و برخورد نامناسب مسئولان ثبت‌نام مدارس داده‌اند، تصریح کرد: نظارت‌های گسترده در سال‌های اخیر به کاهش شکایات مردمی از وضع ثبت‌نام مدارس منجر شده است، به طوری که شکایت مردمی در سال 89، 5/14 درصد، در سال 90، 70 درصد، در سال 91، 3 درصد بوده است و امسال نیز میزان شکایات نسبت به سال گذشته بسیار کمتر است.



مستقیم درباره تعداد ثبت‌نام‌های انجام شده، توضیح داد: آخرین گزارش‌ها تا هشتم تیر نشان می‌دهد شش میلیون و 842 هزار و 118 نفر برای ثبت‌نام در پایه‌های ورودی هر مقطع به سایت آموزش و پرورش مراجعه کرده‌اند. دبیرستاد ثبت‌نام و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش تصریح کرد: دانش‌آموزان استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و مازندران بیشترین مراجعات را به سایت ثبت‌نام مدارس داشته‌اند.




نوشته شده در   دوشنبه 10 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode