ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1392     |     کد : 53433

بیمه شخص ثالث را تكمیل كنید

معاون نظارت بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران از شهروندان خواست باتوجه به فرارسیدن ماه حرام (رجب) چنانچه بیمه شخص ثالث خود را برای سال جاری تكمیل نكرده اند الحاقیه بگیرند تا در صورت نیاز دچار مشكل نشوند.



معاون نظارت بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران از شهروندان خواست باتوجه به فرارسیدن ماه حرام (رجب) چنانچه بیمه شخص ثالث خود را برای سال جاری تكمیل نكرده اند الحاقیه بگیرند تا در صورت نیاز دچار مشكل نشوند.


به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، كاظم دلخوش در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: نرخ دیه را قوه قضائیه براساس اصول شرعی تعیین و اعلام می كند كه امسال در ماه های عادی 126 میلیون تومان و در ماههای حرام 152 میلیون تومان تعیین شده است و چنانچه رانندگان الحاقیه نگیرند مجبور خواهند شد در صورت تصادف و الزام به پرداخت دیه، تفاوت نرخ دیه امسال و پارسال را از جیب خود پرداخت كنند كه رقم سنگینی است اما با مبلغ اندكی می توانند این الحاقیه را تهیه كنند و از آرامش و اطمینان در رانندگی هم برخوردار شوند.

وی با بیان اینكه حدود 25 میلیون وسایل نقلیه موتوری اعم از موتورسیكلت و خودروهای سواری و غیره در كشور داریم، افزود: تهیه بیمه شخص ثالث اجباری است و باتوجه به حجم ترددها كاملا منطقی است كه شهروندان هم به سمت خرید بیمه شخص ثالث بروند.

دلخوش همچنین از تخفیف 10 درصدی صنعت بیمه در بخش شخص ثالث خبر داد و گفت: كمیسیون تلفیق مجلس هم تلاش می كند پنج درصد تخفیف دیگر فراهم شود.

معاون بیمه مركزی بابیان اینكه شركت های بیمه ای هیچ تعهدی در قبال پوشش دیه كامل بیمه نامه های شخص ثالث ناقص ندارند، تصریح كرد: مالكان وسائل نقلیه با تكمیل بیمه نامه در صورت وقوع حادثه به ویژه در ماه های حرام با مشكلی مواجه نخواهند شد.

دلخوش در ادامه دستاورد مهم صنعت بیمه در سال های اخیر را توسعه بیمه اتكایی اعلام كرد و افزود: با همكاری شركت های بیمه داخلی موفق شدیم تحریم صنعت بیمه را دور بزنیم و این روند ادامه دارد.

وی اظهارداشت: بیمه مركزی نهاد نظارتی است و دولت نمی تواند در بازار بیمه سرمایه گذاری كند اما بخش های خصوصی اعم از بانك های خصوصی می توانند در صورت تقاضا و داشتن شرایط شركت بیمه ایجاد كنند.

معاون بیمه مركزی بر ضرورت فرهنگ سازی برای توسعه خدمات بیمه ای تاكید كرد و افزود: بیش از 180 نوع بیمه وجود دارد كه باید تلاش كنیم در كشور ما هم متناسب با نیازهای جامعه گسترش یابد.


نوشته شده در   سه شنبه 17 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode