ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 20 مهر 1391     |     کد : 44029

«کنترل» به بخش مسابقه جشنواره فیلم کوتاه رویش راه یافت

فیلم کوتاه «کنترل» به کارگردانی محمدهادی امینی از تبریز و با تهیه‌کنندگی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، به بخش مسابقه هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش راه یافت.

با کارگردانی فیلمساز تبریزی
«کنترل» به بخش مسابقه جشنواره فیلم کوتاه رویش راه یافت
فیلم کوتاه «کنترل» به کارگردانی محمدهادی امینی از تبریز و با تهیه‌کنندگی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، به بخش مسابقه هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش راه یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هیئت انتخاب هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره، فیلم «کنترل» را به عنوان یکی از 20 فیلم کوتاهی که در بخش مسابقه روی پرده می‌روند، انتخاب کرده است.

این فیلم کاری از محمدهادی امینی و براساس فیلمنامه‌ای از نادر ساعی‌ور است که با تهیه‌کنندگی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در تبریز ساخته شده است.

کنترل، داستانی اجتماعی است که به روابط، اتفاقات و چالش‌های میان یک پدر و پسر در حین سفر کوتاهشان برای انجام ماموریت کاری می‌پردازد که همزمان یک داستان فرعی نیز در کنار موضوع اصلی روایت می‌شود.

فیلم کوتاه کنترل در جنگل‌های ارسباران و محوطه‌های پوشیده از برف کلیبر فیلمبرداری شده و در مدت زمان 20 دقیقه برای پخش آماده شده است.

سید محمود نظرعلیان که پیش از این سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های کارگردان‌های مطرحی همچون سیدرضا میرکریمی، سامان سالور، مجتبی راعی و یدالله نوعصری را به عهده داشته به همراه داوود نورپور در «کنترل» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از سایر عوامل این فیلم کوتاه می‌توان علی آبپاک مدیر تصویربرداری، هادی امینی تدوین و صداگذاری، امین باحجب مجری طرح، پرویز توتونچی دستیار کارگردان، جواد سنندجیان صدابردار، رضا فلاحیان چهره‌پرداز و رحیم بلندی را به عنوان مدیر تولید نام برد.

محمدهادی امینی پیش از این ساخت مجموعه‌های مستندی مانند «پژواک سکوت»، «ضلع آخر» و «اتل متل یه خدا» را در پرونده کاری خود داشته و «کنترل» نخستین فیلم داستانی این فیلمساز جوان محسوب می‌شود.

هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» نهم تا سیزدهم آبان‌ماه به دبیری سهیل جهان‌بیگلری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 20 مهر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode