ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 6 شهريور 1391     |     کد : 41865

«يک دقيقه و يازده ثانيه» در فرمت سينمايي

بازيگر فيلم تلويزيوني «يک دقيقه و يازده ثانيه» عنوان کرد: به نظر من اين فيلم به لحاظ چينش حرفه‌اي عوامل سازنده و ساختار جذابش قابليت تبديل شدن به فرمت سينمايي را نيز دارد.

شقايق فراهاني عنوان كرد:
«يک دقيقه و يازده ثانيه» در فرمت سينمايي
جام جم آنلاين: بازيگر فيلم تلويزيوني «يک دقيقه و يازده ثانيه» عنوان کرد: به نظر من اين فيلم به لحاظ چينش حرفه‌اي عوامل سازنده و ساختار جذابش قابليت تبديل شدن به فرمت سينمايي را نيز دارد.
شقايق فراهاني در گفتگو با سيمافيلم با بيان اين مطلب درباره نقشش افزود: زماني که فيلمنامه را خواندم به اين نتيجه رسيدم که شخصيت ها در عين موجز بودن به درستي تعريف شده اند و در قصه جاي گرفته اند، به همين دليل داستان به شدت برايم دلنشين بود.

فراهاني اذعان داشت: همکاري با مصطفي رزاق کريمي به عنوان يکي از متبحرترين فيلمسازان اين کشور اتفاق خوبي براي من است و تصور مي کنم «يک دقيقه و يازده ثانيه» يکي از خوب ترين آثار اجتماعي مرکز سيمافيلم است.

وي افزود: عليرضا شجاع نوري و هومن کيايي بازيگراني هستند که من در اين فيلم بيشترين فصل مشترک را با آنها دارم و معتقدم يک کار تيمي خوب و منسجم است.

بنا بر اين گزارش در خلاصه داستان « يک دقيقه و يازده ثانيه » آمده است : در يک مجتمع بزرگ آپارتماني، آدم هايي در طبقات مختلف در حال حرف زدن با تلفن هستند که ناگهان خط‌ ها روي هم مي‌افتند و آنها مي‌توانند صداي ديگران را که در همان لحظه در حال مکالمه هستند بشنوند. اين اتفاق يک دقيقه و يازده ثانيه طول مي‌کشد و در اين فاصله آنها ... .

شقايق فراهاني در اين فيلم نقش مادري را بازي مي کنم که فرزندش مبتلا به بيماري کليوي است او هزينه درمان را فراهم مي کند اما ... .

مرتضي رزاق کريمي «يک دقيقه و يازده ثانيه» را در گروه معارف ، انقلاب اسلامي و دفاع مقدس مرکز سيمافيلم تهيه مي کند.


نوشته شده در   دوشنبه 6 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode