ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 12 تير 1391     |     کد : 38959

برخورد با خريداران لوازم صوتي مسروقه خودرو

سردار حسين ساجدي نيا ضمن اشاره به آغاز طرح برخورد با خريداران لوازم صوتي مسروقه خودرو، از شناسايي 900 واحد صنفي فعال در اين حوزه، خبر داد.

رييس پليس تهران خبر داد:
برخورد با خريداران لوازم صوتي مسروقه خودرو
جام جم آنلاين: سردار حسين ساجدي نيا ضمن اشاره به آغاز طرح برخورد با خريداران لوازم صوتي مسروقه خودرو، از شناسايي 900 واحد صنفي فعال در اين حوزه، خبر داد.
به گزارش روز يكشنبه جام جم آنلاين به نقل از پايگاه پليس، فرمانده انتظامي تهران بزرگ از آغاز طرح برخورد با خريداران لوازم صوتي مسروقه خودرو خبر داد و گفت: اين طرح در ادامه طرح برخورد با مالخران و خريداران قطعات مسروقه خودروها است که از امروز آغاز شده است.

وي افزود: تاکنون بيش از 900 واحد صنفي که در بخش خريد و فروش لوازم صوتي خودرو در شهر تهران فعاليت دارند، شناسايي شده اند و در اين تحقيقات مشخص شده است که برخي مالخران و خريداران اموال مسروقه در اين ميان نفوذ کرده و اقدام به اعمال مجرمانه مي کنند که پليس تهران بزرگ با آنها برخورد خواهد کرد.

اين مقام انتظامي اظهارداشت: يکي از موضوعاتي که هميشه در اين زمينه مطرح بوده است، خريداري لوازم صوتي و پخش خودروها مي باشد که پليس تهران بزرگ سعي دارد، در برنامه ريزي هاي انجام شده نظارت و ساماندهي در اين بخش را انجام دهد که يکي از اولويت هاي پليس آگاهي پايتخت است.

سردار ساجدي نيا با هشدار به شهروندان در هنگام خريد اقلام دست دوم، افزود: حتي الامکان شهروندان سعي کنند از خريد اموال دست دوم خودداري کنند اما در صورتي که مجبور به خريد اين دسته از اموال و قطعات شدند، بايد چند فاکتور و شاخصه اصلي که پليس بيان مي کند را در نظر بگيرند.

رييس پليس پايتخت اظهارداشت اين شاخصه ها عبارتند از: 1- رويت و دريافت کاغذ خريد مالک پيشين کالا، 2- رويت کپي شناسنامه فروشنده قبلي، 3- رويت کپي کارت ملي فروشنده قبلي، 4- مطابقت بارکد و شماره سريال روي جعبه و خود قطعه و 5- سالم بودن فيزيکي خود قطعه.

وي با اشاره به طرح برخورد با خريداران اموال مسروقه قطعات يدکي خودرو بيان داشت: بيش از 95 درصد از افراد فعال در اين صنف مورد بازديد قرار گرفته‌اند و تعدادي از آنها پلمپ شدند.

سردار ساجدي ‌نيا از اجراي طرح برخورد با فروشندگان متخلف صنف خريداران و فروشندگان باتري، رينگ و لاستيک خودرو، در آينده نزديک خبر داد و گفت:‌ در اين طرح در مجموعه طرح‌هاي انجام شده کساني که به فروش اقلام قاچاق کنند با برخورد پليس روبرو خواهند شد.


نوشته شده در   دوشنبه 12 تير 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode