ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391     |     کد : 35931

تشديد برخورد با اراذل و اوباش

فرمانده انتظامي تهران بزرگ از آغاز دور تازه طرح هاي برخورد با اراذل و اوباش، مزاحمين نواميس و بد پوششي در پايتخت خبر داد.

جام جم آنلاين: فرمانده انتظامي تهران بزرگ از آغاز دور تازه طرح هاي برخورد با اراذل و اوباش، مزاحمين نواميس و بد پوششي در پايتخت خبر داد.
به گزارش روز جمعه جام جم آنلاين به نقل از پايگاه پليس، سردار حسين ساجدي نيا گفت:طرح برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي كه يكي از مهمترين شاخص هاي طرح امنيت محله محور در پايتخت مي باشد در سال گذشته با قوت و قدرت اجرا شد كه منتج به دستگيري تعداد زيادي از مخلان نظم و امنيت عمومي شد.

البته خوشبختانه با اقدامات موثر پليس تعداد اراذل و اوباش سطح يك نسبت به گذشته كمتر شده ليكن بعضا اراذل و اوباش سطح سه و نوچه هاي آنان براي شهروندان ايجاد مزاحمت مي نمودند كه برخورد جدي با اين افراد صورت گرفته و در دور جديد اجراي اين طرح نيز برخورد لازم بعمل مي آيد.

وي با هشدار به اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنيت عمومي، افزود: به نفع اينگونه افراد است كه رفتار خود را اصلاح كرده و دست از اعمال خلافكارانه بردارند در غير اين صورت با برخورد شديد پليس مواجه خواهند شد.

اين مقام ارشد انتظامي همچنين گفت: يكي ديگر از طرح هاي پليس برخورد با مزاحمين نواميس است كه يكي از دغدغه هاي اصلي پايتخت نشينان است و برخورد با اينگونه افراد بارها از سوي شهروندان از ما درخواست شده است.

وي خاطرنشان كرد: قانون و مردم انتظارشان از پليس برخورد با بي نظمي هاي اجتماعي و هنجارشكني تعداد قليلي است كه بدون توجه به ارزش ها و بنيان فرهنگي جامعه اقدام به اين كار مي كنند و وظيفه نيروي انتظامي ايجاب مي كند كه حافظ امنيت اخلاقي و اجتماعي شهروندان باشد.

رييس پليس پايتخت رويكرد طرح برخورد با مزاحمين نواميس را پيشگيري از وقوع جرم، جلوگيري از رشد ناهنجاري هاي اجتماعي و ايجاد مزاحمت براي شهروندان دانست.

سردار ساجدي نيا افزود: از ديگر طرح هاي در دست اجرا كه بارها مردم تهران خواستار اجراي آن شده اند برخورد با بدحجابي، بد پوششي و مانكن هاي البسه مبتذل است البته اجراي اين طرح از چند سال گذشته در سطح شهر تهران آغاز شده است و دور جديد اجراي اين طرح نيز بنا به درخواست و مطالبه به حق مردم انجام مي شود.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ اضافه كرد: برخورد با بدپوششي در دو مبحث توليد كنندگان، واردكنندگان غير مجاز لباس و مصرف كنندگان صورت مي پذيرد به طوري كه همزمان با آغاز طرح تمامي مراكز توليدي و توزيعي البسه در شهر تهران شناسايي شده و هشدارهاي لازم در اين باره به آنان داده مي شود و بديهي است درصورت عدم توجه به توصيه ها اين مراكز پلمپ خواهند شد.

وي گفت: بعد ديگر اين طرح شامل استقرار گشت هاي ثابت خودرويي امنيت اخلاقي در ميادين، مجتمع هاي تجاري و خيابان ها و نيز گشت هاي موتورسوار انتظامي و راهنمايي در بزرگراه هاي شهر تهران است كه در اين مورد با افرادي كه وضعيت پوشش نامناسب دارند و از مصاديق بدپوششي مي باشند برخورد لازم صورت مي پذيرد.

سردار ساجدي نيا ضمن تقدير و تشكر از همكاري هاي خوب شهروندان تهراني كه همواره حامي و همراه هميشگي فرزندان خودشان در پليس تهران هستند، خاطر نشان كرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشكل مي توانند مراتب را از طريق پليس 110 اطلاع دهند و مطمئن باشند كه ماموران پليس پايتخت با متخلفان بطور جدي برخورد مي كنند.


نوشته شده در   شنبه 9 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode