ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 23 شهريور 1390     |     کد : 25292

مهدي و فاطمه برترين نامهاي انتخابي براي نوزادان در آذربايجان شرقي است

در پنج ماه گذشته مهدي و فاطمه بيشترين نامهاي انتخابي براي نوزادان پسر و ذختر در آذربايجان شرقي است.

در پنج ماه گذشته مهدي و فاطمه بيشترين نامهاي انتخابي براي نوزادان پسر و ذختر در آذربايجان شرقي است.


به گزارش ايرنا ،معاون حقوقي و سجلي اداره كل ثبت احوال آذربايجان شرقي روز سه شنبه در نشست ثبت وقايع حياتي شهرستان ملكان افزود: در ميان اسامي نامگذاري شده در بين پسران به ترتيب مهدي ،علي،ابولفضل، اميرحسين ،امير محمد و اميرعلي بيشترين اسامي را به خود اختصاص داده اند.
كيان وثوقي اضافه كرد : در بين دختران نيز به ترتيب زهرا ،فاطمه ،ستايش ،هستي ،اسراء وكوثر رتبه اول تا پنج دارند.
به گفته وي براي نخستين بار اسم ستايش با 560نفر در پنج ماهه امسال رتبه سوم اسم گذاري را در آذربايجان شرقي به خود اختصاص داده كه اين موضوع به پخش سريال ستايش از شبكه سوم سيما و خصوصيات اخلاقي خوب ستايش در اين سريال مربوط مي شود.
وي افزود: در پنج ماهه امسال تعداد متولدان27 هزار و 793 نفر بود كه اين تعداد در مدت زمان ياد شده به 27 هزار و 447 نفر تنزل يافته است.
وثوقي گفت: از اين تعداد 6/67 درصد مربوط به متولدان شهري 4/32 درصد در روستاها بوده كه 52 و چهار دهم درصد نوزاد پسر و 47 و شش دهم درصد نوزاد دختر مي باشد.
وي همچنين از كسب رتبه اول كشور در ثبت متولدان در استان خبرداد وگفت: آذربايجان شرقي به صورت متوالي در سه سال گذشته با بيش از 99 درصد ثبت متولدان رتبه اول را به خود اختصاص داده است .
در اين نشست فرماندار شهرستان نيز در سخناني با از عملكرد ضعيف پزشك قانوني در ملكان خواستار برخورد جدي در اين رابطه شد و افزود: متاسفانه فردي كه عهده دار اين مسووليت است به علت عدم بيتوته در شهرستان موجب سردرگمي وسرگرداني مردم شده است .
قاسمي افزود: بسيار اتفاق افتاده كه ساعت ها جنازه فردي به خاطر نبود پزشك قانوني جنازه در دست صاحب جنازه مانده و برخي مشكلات اجتماعي نيز بوجود آمده است.
وي برتسريع در زمينه جايگزيني فرد بومي در اين رابطه تاكيد كرد و گفت: مكاتباتي در اين مورد صورت گرفته كه بايد اقدام لازم از طريق مراجع قانوني صورت گيرد.
شهرستان ملكان با 97 هزار نفر جمعيت در فاصله 153 كيلومتري تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع شده است.


نوشته شده در   چهارشنبه 23 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode