ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 11 مهر 1402     |     کد : 201949

سالمندان محور وحدت در خانواده هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: سالمندان در خانواده، محله و منطقه خود محور وحدت هستند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: سالمندان در خانواده، محله و منطقه خود محور وحدت هستند.

رضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، رضا سلم‌آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، در اختتامیه همایش کشوری تکریم سالمندان کمیته امداد، ضمن تبریک ایام و خیرمقدم به سالمندان و حاضران در همایش، بیان کرد: چه اتفاق مبارکی است که در هفته وحدت و ولادت پیامبر(ص) که نماد وحدت بین مسلمان هستند، سالمندان میهمان مشهد الرضا(ع) هستند.

 وی با بیان اینکه سالمندان در خانواده، محله و منطقه خود محور وحدت هستند، اظهار کرد: ما میزبان اردوهای زیادی از جمله اردوهای دانش آموزی و... در مشهدالرضا(ع) هستیم، که دعوت‌کننده تمام این افراد امام رضا(ع) بوده است. اما انرژی که در اردوهای سالمندان به ما منتقل شده است، در اردوهای دیگر کمتر دیده شده است.

در ادامه حجت‌الاسلام کازرونی رییس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: ما به عنوان مسلمان تمامی هویت خود را از پیامبر(ص) دریافت کرده‌ایم. لذا باید خصلت‌های ایشان را به کار بسته و رعایت نماییم.

وی بیان کرد: پیامبر(ص) برای رحمت مبعوث شدند. در این ایام شخصی پا به وجود می‌گذارد که همه وجود او رحمت است و امیدواریم که این رحمت به جان شما بنشیند و از فیوضات این ایام بهره‌مند شوید. همچنین ما در طول سال مناسبت‌های زیادی را پشت سر می‌گذاریم و این مناسبت‌ها فرصتی برای بهره بردن است و کودک و بزرگ تفاوتی ندارد.

کازرونی با بیان اینکه همه مسلمان هستیم و عشق ما پیامبر(ص) است، بیان کرد: پیامبر(ص) همه وجود ماست، همچنین حضرت فرموده‌اند: هرکسی فردای قیامت می‌خواهد به من نزدیک‌ترین موقف را داشته باشد، باید این ۵ خصلت را داشته باشد: اول اینکه در سخن دروغ نگوید و صادقانه حرف بزند، در این هستی هیچ چیزی بهتر از راستی نیست. دروغ پایه دوستی را بهم می‌زند.

رییس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) دومین خصلت را امانت داری دانست که شامل پول، سمت و جان است، و افزود: خصلت سوم، وفا کردن به پیمان است که می‌توان به پیمان ازدواج اشاره کرد. همچنین چهارمین خصلت ره‌خوش است، زیرا دین ما دین رحمت است و بداخلاقی در دین ما جایگاهی ندارد.

وی در خصوص آخرین خصلت، بیان کرد: کسی که به مردم نزدیک‌تر است، به پیامبر(ص) نزدیکترین موقف را خواهد داشت که این مورد به مسئولین ما نیز باز می‌گردد. فلذا اگر این گونه عمل کردیم، خوش به سعادت ما خواهد بود.


برچسب ها
نوشته شده در   سه شنبه 11 مهر 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode