ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 1 بهمن 1403
دوشنبه 1 بهمن 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 2 آذر 1397     |     کد : 185801

عرضه عینک واقعیت افزوده توسط یک شبکه اجتماعی عینک اسنپ

شرکت آمریکایی "اسنپ اینک"(Snap Inc) که صاحب شبکه اجتماعی "اسنپ چت" است، اقدام به تولید و عرضه عینک‌های واقعیت افزوده(AR) با دوربین دوگانه خواهد کرد.

شرکت آمریکایی "اسنپ اینک"(Snap Inc) که صاحب شبکه اجتماعی "اسنپ چت" است، اقدام به تولید و عرضه عینک‌های واقعیت افزوده(AR) با دوربین دوگانه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، گزارش شده است که رسانه اجتماعی آمریکایی "اسنپ" در پی انتشار نسخه جدیدی از عینک با طراحی آلومینیومی و دو دوربین در کناره‌های آن است.

این عینک از طریق برنامه اسنپ‌چت(Snapchat) شما را قادر می‌سازد جلوه‌های ویژه را به صورت واقعیت افزوده در ویدیوهای خود اضافه کنید.

این عینک نسبت به مدل قبلی خود که در سال 2016 عرضه شد، بیش از دو برابر قیمت دارد و تا پایان سال جاری با قیمت 350 دلار به فروش خواهد رسید.

صاحبان این شرکت امیدوارند با عرضه این عینک‌ها از افت بیشتر قیمت سهام خود جلوگیری کنند.

"اسنپ اینک"(Snap Inc) شرکت فناوری و رسانه اجتماعی آمریکایی در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۱ توسط "ایوان اشپیگل" و "بابی مرفی" در شهرک "ونیز، لس‌آنجلس" تاسیس شده است.

این شرکت چهار محصول دارد: اسنپ‌چت، سپکتکلز، بیتموجی و زنلی. نام این شرکت در ابتدا "اسنپ‌چت اینک" بود، ولی در ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۶ به "اسنپ اینک" تغییر برند داده شد تا محصول سپکتکلز را تحت یک شرکت واحد بگنجاند.


نوشته شده در   جمعه 2 آذر 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode