ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 3 ارديبهشت 1390     |     کد : 18515

كودكان به جنگ دزدان دريايي مي‌روند

نخستين بازي رايانه‌اي با موضوع عملكرد نيروي دريايي ارتش در مقابله با دزدان دريايي به‎زودي رونمايي مي‌شود.


جام جم آنلاين: نخستين بازي رايانه‌اي با موضوع عملكرد نيروي دريايي ارتش در مقابله با دزدان دريايي به‎زودي رونمايي مي‌شود.

به گزارش فارس ، انيميشن سه‏بعدي «آخرين نبرد» در خصوص يكي از عمليات‌هاي نيروي هوايي ارتش در دوران دفاع مقدس با حضور حماسه آفرين شهيد سرلشگر خلبان عباس بابايي ساخته شده و در مرحله اعمال اصلاحات كارشناسي قرار دارد.

اين انيميشن سه‎بعدي كه در خردادماه سال جاري رونمايي خواهد شد، نخستين انيميشن سه‏بعدي با موضوع ارتش در دوران دفاع مقدس و نقطه آغازي براي پرداختن به فيلم‌هاي پويانمايي كوتاه و بلند در اين حوزه است.

اين انيميشن سه‎بعدي 30دقيقه‌اي كه توسط مؤسسه انسيه حورا توليد شده محصول سازمان تبليغات اسلامي استان خراسان رضوي با حمايت ارتش جمهوري اسلامي ايران است.

طرح سه فيلم كوتاه انيميشن مربوط به نيروي زميني، هوايي و دريايي نيز در شوراي عالي فيلم و سريال ارتش ارائه شده كه در صورت تصويب اين طرح ها، تا پايان سال 90 شاهد ساخت انيميشن‌هايي با موضوعات حماسي در رابطه با نيروهاي سه‎گانه ارتش جمهوري اسلامي ايران خواهيم بود.

همچنين اولين بازي رايانه‌اي ارتش با موضوع مقابله با دزدان دريايي در خليج عدن با هدف آشنايي نسل جوان و نوجوان با رشادت هاي دريادلان نيروي دريايي در حفظ و حراست از مرزهاي آبي كشورمان و همچنين تأمين امنيت تردد ناوگان تجاري جمهوري اسلامي ايران در آب‌هاي بين المللي، كليد خورده و هم‎اكنون در مراحل آماده سازي قرار دارد.

اين بازي رايانه‎اي كه به سفارش معاونت تبليغات و روابط عمومي سازمان عقيدتي سياسي ارتش در حال تكميل است با كيفيت بسيار عالي و منطبق با استاندارهاي روز فناوري توليد بازي‌هاي رايانه‎اي ساخته شده است.

بازي مذكور به مقابله تكاوران نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با دزدان دريايي خليج عدن كه به ناوگان تجاري ايران حمله‌ور شده‌اند مي‌پردازد، به طوري كه شخص بازي كننده پس از طي چهار مرحله اصلي خواهد توانست كمپ دزدان دريايي را فتح و آنجا را به طور كامل منهدم سازد.


نوشته شده در   شنبه 3 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode