ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 4 ارديبهشت 1396     |     کد : 177200

تلویزیون؛ کانون رقابت‌های انتخاباتی

دکتر علی‌عسکری: مشی رسانه‌ ملی، بیطرفی و عدالت رسانه‌ای است...

دکتر علی‌عسکری: مشی رسانه‌ ملی، بیطرفی و عدالت رسانه‌ای است
تلویزیون؛ کانون رقابت‌های انتخاباتی
با قرعه‌کشی برنامه نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوی که دیشب در صداوسیما برگزار شد، زمان تبلیغات انتخاباتی هر یک از نامزدها در رسانه ملی مشخص شد.

با مشخص شدن این برنامه‌ها که سه‌ مناظره شش نفره میان کاندیداها از جمله آنهاست رسانه ملی در روزهای آینده عملا به کانون رقابت‌های انتخاباتی تبدیل می‌شود.

دکتر علی‌عسکری، رئیس سازمان صداوسیما طی سخنانی در ابتدای این برنامه، انتخابات را جشنواره مردمسالاری دینی دانست و اظهار امیدواری کرد که نتیجه آن برای ملت پربار باشد.

وی اظهار کرد: رسانه ملی با اتکا به تجارب طولانی خود در سنوات گذشته قصد دارد در این زمینه خدمت کافی را به همه کاندیداهای محترم برساند و تسهیل‌گر تبلیغات شود تا ملت شریف ایران بهتر با نامزدها آشنا شده و نامزد دلخواه خود را یافته و رای خود را به او بدهند.

علی‌عسکری با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که در این کار در خدمت ملت ایران هستیم، افزود: در همین جا از ملت شریف ایران می‌خواهم که با شور و اشتیاق در این جشنواره ملی حضور یابند.

رئیس رسانه ملی برنامه‌های این رسانه را شامل مجموعه متنوعی از جمله گفت‌وگو با دوربین، گفت‌وگوی زنده 22 و 30، پاسخ به سوالات جوانان، کارشناسان، ایرانیان مقیم خارج کشور و به طور ویژه مناظره‌های شش نفره زنده دانست و افزود: همانطور که معلوم است رسانه ملی مشرب و روش بیطرفی و عدالت رسانه‌ای دارد و قرعه‌کشی امشب هم برای همین منظور است تا برنامه‌های متساوی همه کاندیداها مشخص و زمانش روشن شود. همه برنامه ها در جداول موجود است و قرعه‌کشی، زمان برنامه هر نامزد را مشخص می‌کند.

وی افزود: امیدواریم همه نامزدها که هر کدامشان یکی از شخصیت‌های برجسته ملت ایران و شخصیت‌های ارزشمندی هستند متکی بر رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراعات اخلاق انتخاباتی و اخلاق اسلامی، بتوانند بدرخشند و تراز ملت ایران را بالا ببرند تا در منطقه معلوم شود که ملت ایران چگونه مردم‌سالاری دینی را پیگیری می‌کند و با این کار هم در منطقه و هم در جهان، تراز جمهوری اسلامی ایران بالاتر رود و انتخابات موجب افزایش منزلت و جایگاه ملت ایران شود.

همچنین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور هم طی سخنانی در این مراسم با اشاره به جلسات متعدد کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بهترین وسیله برای معرفی کاندیداها به مردم، صداوسیما و رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌های داخلی است.

بر اساس این گزارش، در برنامه‌های تبلیغاتی رسانه‌ملی برای هر یک از نامزدها 555 دقیقه فرصت رادیویی و 555 دقیقه فرصت تلویزیونی در نظر گرفته شده که با احتساب برنامه‌ مناظره‌های شش نفره، هر یک از کاندیداها، 1470 دقیقه از برنامه‌های صداوسیما برای تبلیغات خود بهره‌مند می‌شوند.

در مراسم دیشب پس از قرعه‌کشی که با حضور نمایندگان نامزدها انجام شد اعداد 11، 12، 13، 14، 15 و 16 (در جدول برنامه‌ها) به‌ترتیب به سیدمصطفی هاشمی‌طبا، سیدابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف،‌سیدمصطفی میرسلیم، حسن روحانی و اسحاق جهانگیری اختصاص یافت و به‌این ترتیب برنامه استفاده نامزدها از رسانه ملی به شکل زیر مشخص شد.


نوشته شده در   دوشنبه 4 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode