ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 14 فروردين 1390     |     کد : 17457

مرد خسيس ، مهمان‌ها را از خانه بيرون مي‌كرد

زني در دادگاه خانواده گفت: شوهرم بسيار خسيس است و وقتي مهماني به خانه ما مي‌آيد، تنها با چاي از آنها پذيرايي مي‌كند و براي اينكه اموال و وسايل خانه سالم بماند، مهمان‌ها را با بي‌احترامي از خانه بيرون مي‌كند.


جام جم آنلاين: زني در دادگاه خانواده گفت: شوهرم بسيار خسيس است و وقتي مهماني به خانه ما مي‌آيد، تنها با چاي از آنها پذيرايي مي‌كند و براي اينكه اموال و وسايل خانه سالم بماند، مهمان‌ها را با بي‌احترامي از خانه بيرون مي‌كند.
به گزارش فارس، زني 27 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهيد محلاتي دادخواست جدايي خود را به قاضي يكي از شعب ارائه كرد.

اين زن در مقابل قاضي شعبه 240 اين مجتمع قضايي خانواده با بيان اينكه شوهرم بسيار خسيس است و قدر زندگي با من را نمي‌داند، گفت: من هميشه و در تمام شرايط در مقابل شوهرم كوتاه آمدم تا دعوا و نزاعي بين‌مان پيش نيايد ولي خساست او باعث شده تا تحمل من تمام شود و ديگر حاضر نيستم به اين زندگي ادامه دهم.

وي با اشاره به اينكه يك فرزند 3 ساله دارم ، افزود: شوهرم حتي حاضر نيست‌ ماهانه به ما خرجي بدهد و در خصوص همه مسائل خسيس است گويي از خرج كردن بدش مي‌آيد.

زن در حضور قاضي اين پرونده بيان كرد: حتي اگر من از پول خودم، وسيله‌اي بخرم، او بسيار عصبي شده و دعوا به راه مي‌اندازد.

وي با بيان اينكه جدايي بهترين فكري است كه به ذهنم رسيده و من از اين وضع رها مي‌شوم چرا كه شوهرم با وجود وضع مالي مناسب بسيار خسيس است، گفت: هر گاه مهمان به خانه ما مي‌آيد، او به جز چاي، ماده غذايي يا خوراكي ديگري جلوي آنها نمي‌‌گذارد چرا كه حاضر نيست كسي از اموال او استفاده كند.

زن با اشاره به اينكه به دليل خساست شوهرم رفت و آمدمان با فاميل كم شده است، افزود: شوهر خسيسم با رفتارهايش مرا به ستوه آورده و من خواهان جدايي هستم.

وي در برابر قاضي اين پرونده لب به سخن گشود و با بيان اينكه در ابتدا خساست شوهرم كمتر بود ولي به مرور اين رفتارش برايم غيرقابل تحمل شد، گفت: هر گاه شوهرم براي مهماني به خانه كسي مي‌رود با توقع بسيار انتظار دارد كه فرد ميزبان به خوبي از او پذيرايي كند ولي خود با خساستش همه را از ما رانده است و كسي ديگر با ما رفت و آمد نمي‌كند؛ به همين دليل من تنها شده‌‌ام و مي‌خواهم از شوهرم جدا شوم.

زن در مقابل قاضي اين شعبه گفت: شوهرم براي اينكه اموال و وسايل خانه را سالم نگه دارد، هرگاه مهمان به خانه‌مان مي‌آيد، آنها را بيرون كرده يا بي‌احترامي مي‌كند.

قاضي بعد از شنيدن اظهارات زن، حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و رسيدگي به جلسه را به آينده موكول كرد.


نوشته شده در   يکشنبه 14 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode