ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 9 بهمن 1389     |     کد : 14683

انيميشن روياهاي لي لي توليد مي‌شود

مجموعه انيميشن روياهاي لي لي در 13 قسمت 12 دقيقه اي به تهيه کنندگي و کارگرداني فريدون کوثري در واحد پويانمايي مرکز خراسان رضوي درحال توليد است.

جام جم آنلاين: مجموعه انيميشن روياهاي لي لي در 13 قسمت 12 دقيقه اي به تهيه کنندگي و کارگرداني فريدون کوثري در واحد پويانمايي مرکز خراسان رضوي درحال توليد است.
به گزارش جام جم آنلاين ، فريدون کوثري در گفتگو با سايت معاونت امور مجلس و استانهاي صدا و سيما گفت: مجموعه انيميشن « روياهاي لي لي» شامل ماجراها و اتفاقات مختلفي است که در عالم خيال دختر کوچولويي به نام « لي لي » رخ مي دهد. تعاملي که اين دخترک با تعدادي از اسباب بازي هايش در رويا دارد منجر به خلق ماجراهايي متفاوت در هر قسمت مي شود.

وي با بيان اينکه محور هر برنامه موضوعاتي اخلاقي و تربيتي است افزود: از آنجايي که درک کودک خردسال از وقايع پيرامونش مبتني بر برداشت هاي ظاهري و کودکانه اوست که آنها را در خيال خود پردازش داده و به نتايجي جديد مي رسد، با ورود در چنين دنيايي و با کمک هنر انيميشن که توانايي به تصوير کشيدن آن را دارد، مي توان تأثيري عميق و بنيادي بر رفتارها و بينش کودکان گذاشت.

کوثري تصريح کرد: اغلب اين تخيلات هنگام بازي با اسباب بازي ها رخ مي دهد و به همين دليل چنين موضوعي مد نظر قرار گرفته است تا تاثيرگذاري بيشتري بر مخاطب داشته باشد.

وي با اشاره به اينکه با مشاهده رفتار کودکان به هنگام بازي و داستان پردازي هايشان و بر اساس برخي واقيعت هاي رخ داده، کليت اين موضوع شکل گرفت گفت: محورهاي مختلفي از پيام هاي اخلاقي و تربيتي تدوين و براساس آنها خلاصه موضوع هايي در 13 قسمت تهيه شد که اين خلاصه ها چندين بار با مشاور روانشناس کودک مطرح و کارشناسي هاي لازم انجام گرفت.

وي با بيان اينکه مخاطب اين انيميشن، کودکان خردسال حدود 5 تا 8 سال هستند اظهار داشت: توليد اين مجموعه براساس چشم انداز افق رسانه و نيز مشکلات و معضلات مبتلا به رفتاري و اخلاقي کودکان خردسال امروزي کليد زده شده است.

کوثري ضمن اشاره به اينکه انيميشن روياهاي لي لي با تکنيک 2 بعدي کات اوت توليد مي شود گفت: پسرک و آيينه، کرم اندازه گير، وزير دانا، قالي ابريشمي برخي از موضوعات اين مجموعه مي باشد.

عوامل انيميشن روياهاي لي لي عبارتند از: نويسنده، تهيه کننده و کارگردان: فريدون کوثري، انيماتورها: جواد مهماندوست و مهدي کارگزار؛ طراح زمينه و شخصيت: يلدا ذبيحي؛ مشاور کارگردان: محمود سلطانپور؛ پشتيباني رايانه: محسن کوثري.


نوشته شده در   شنبه 9 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode