ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 22 دي 1389     |     کد : 13993

منوی رستوران‌ها بر روی رایانه‌های لوحی

ماه آوریل بود که شرکت اپل رایانه‌های لوحی خود (Tablet-PC) را راهی بازار کرد و از آن زمان این دستگاه در بسیاری از رستوران‌های اروپایی و به ویژه آمریکا جای فهرست معمولی غذا را گرفته است.

 
همشهری آنلاین: ماه آوریل بود که شرکت اپل رایانه‌های لوحی خود (Tablet-PC) را راهی بازار کرد و از آن زمان این دستگاه در بسیاری از رستوران‌های اروپایی و به ویژه آمریکا جای فهرست معمولی غذا را گرفته است.

روزنامه اتریشی استاندارد نوشت، البته بسیاری از رستوران داران معتقدند که این تازه آغاز راه است.

رستوران شیکاگو کات در ساحل شمالی رود شیکاگو مشغول همکاری با یک شرکت نرم افزاری است تا برنامه گارسون مجازی را ایجاد کند.

مشتریان این رستوران می‌توانند از این طریق ببینند که این رستوران چه غذاهایی را به آنها پیشنهاد می‌کند. به کارگیری این دستگاه موجب افزایش 20 درصدی سفارشات مشتریان شده است.

رستوران زنجیره‌ای آمریکایی آ بو پین (Au Bon Pain) هم آی پد را تاکنون در شش مرکز از 220 مرکز خود به کار گرفته و قصد توسعه چشمگیر آن را دارد. پیش از این مشتریان این رستوران روی برگه‌هایی سفارشات خود را یادداشت می‌کردند، اما حالا با آی پد کار ساده تر شده است.

سفارشات الکترونیک به زودی تبدیل به هنجار می‌شود

در نیویورک، آدام کیدرون، مدیر فورفود (4Food) متقاعد شده که سفارشات الکترونیک به زودی تبدیل به یک هنجار خواهد شد. وی می‌گوید: به زودی استفاده از این وسایل یک ضرورت خواهد شد و باید به سمت آن رفت.

البته برای استفاده از این فناوری جدید باید ملاحظاتی را هم مد نظر داشت. برای نمونه، رستوران داران باید همیشه حواس‌شان جمع باشد که این دستگاه را شارژ نگه دارند. در شیکاگو کات هم نرم افزاری برای محلی سازی آی پد روی آن نصب شده است که نقش دزدگیر را بازی می‌کند.

البته مشتریانی هم هستند که ممکن است اصلا مایل به استفاده از آی پد نباشند. کسی که بخواهد منوی غذای کاغذی را دستش بگیرد، باید چنین امکانی برایش فراهم باشد.

جی کلارک که نرم افزار رستوران شیکاگو کات را طراحی کرده است می‌گوید: آدم باید از فناوری احساس رضایت کند، نه اینکه احساس کند برایش به مانعی تبدیل شده است.


نوشته شده در   چهارشنبه 22 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode