ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 8 مهر 1403
يکشنبه 8 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 فروردين 1392     |     کد : 137987

امام جمعه مراغه: مردم ایران با هر سلیقه و عقیده در منافع ملی متحد هستند/ تسلیم زورگویی غربی‌ها نمی‌شویم

امام جمعه مراغه: مردم ایران با هر سلیقه و عقیده در منافع ملی متحد هستند/ تسلیم زورگویی غربی‌ها نمی‌شویم
امام جمعه مراغه گفت: اقشار مختلف مردم ایران با هر سلیقه و عقیده‌ای در منافع ملی با هم متحدند و تسلیم زورگویی‌های نامشروع غربی‌ها به ویژه آمریکا و صهیونیست‌ها نمی‌شوند. .

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به مذاکرات 1+5 در قالب آلماتی 2 در قزاقستان اظهار کرد: اقشار مختلف مردم ایران با هر سلیقه و عقیده‌ای در منافع ملی با هم متحدند و تسلیم زورگویی‌های نامشروع غربی‌ها به ویژه آمریکا و صهیونیست‌ها نمی‌شوند.

*ملت ایران از حق مسلم خود عقب‌نشینی نمی‌کند

وی افزود: فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای حق مسلم مردم ایران بوده و برای استفاده آن در صنعت، پزشکی، کشاورزی و تولید انرژی راسخ است.

پورمحمدی با اشاره به اینکه ایران در مسئله هسته‌ای وارد مرحله برگشت‌ناپذیری شده است، تصریح کرد: ملت و دولت ایران استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌داند و ذره‌ای در این رابطه عقب‌نشینی نمی‌کند.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به نامگذاری روز 20 فروردین به نام روز ملی فناوری هسته‌ای افزود: فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای حاصل خون شهیدان و تلاش شبانه‌روزی جوانان ایرانی است و مردم ایران همیشه حامی و پشتیبان فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای جوانان خود هستند.

پورمحمدی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله محمدباقر صدر و خواهرش بنت‌الهدی گفت: این خواهر و برادر شهید، شهیدان راه انقلاب و حامیان نظام جمهوری اسلامی ایران بودند که به دست صدام به فیض شهادت نائل آمدند.

*هراس رژیم آل‌سعود از گسترش تفکر شیعی در دنیا و عربستان

وی با محکوم کردن جنایت‌های آل‌سعود در زندانی کردن رهبران شیعه عربستان و آزار و اذیت شیعیان در این کشور افزود: رژیم آل‌سعود از گسترش تفکر شیعی در دنیا به ویژه عربستان می‌ترسد.



نوشته شده در   جمعه 16 فروردين 1392  توسط   مراغه مراغه   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode